Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a încheiat, vineri, cu compania Strabag contractul pentru construcţia sectorului Târgu Mureş – Ungheni, parte din Autostrada Transilvania.
Contractul, în valoare de 192 milioane de lei (fără TVA), prevede execuţia a 9,2 km, respectiv: sectorul de autostradă Târgu Mureş – Ungheni (4,5 km) şi un drum de legătură (4,7 km).
Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile şi are prevăzută o durată de 18 luni pentru execuţia lucrărilor şi 108 luni (9 ani) ca perioadă de garanţie.
Lucrările pentru realizarea acestui sector de autostradă prevăd şi construcţia a 3 poduri şi pasaje pe drumuri de legătură, 6 poduri şi pasaje pe autostrada, precum şi două noduri rutiere pentru conectarea autostrăzii la reţeaua de drumuri existentă.
“În două săptămâni vom semna contractul de proiectare şi execuţie pentru încă 30 de kilometri de autostradă din Autostrada Transilvania, pe tronsonul Biharia – Chirbiş. Astăzi, pe Autostrada Transilvania se lucrează pe Iernut – Cheţani, Cheţani – Câmpia Turzii, se lucrează şi pe Biharia – Borş. Avem şanse foarte mari să terminăm cei 17 kilometri din Iernut – Cheţani şi descărcările de pe acest tronson. Astăzi semnăm un contract de execuţie a lucrărilor pentru 9,2 kilometri pe tronsonul Târgu Mureş – Ungheni, 4,5 kilometri de autostradă şi 4,7 de kilometri de drum de legătură. Finanţarea este asigurată pentru acest proiect, iar termenul de execuţie este de 18 luni. Solicit, aici, constructorului, ţinând cont de aşteptările pe care le au românii cu privire la acest obiectiv, să îl finalizeze cât mai repede şi cred ca în 2021 să finalizaţi acest obiectiv, pentru că ştiu că puteţi să terminaţi anul viitor”, a declarat ministrul Lucian Bode.
CITEȘTE ȘI:
Alte 84 de persoane juridice au accesat programele Rabla 2020
Statul suportă 41,5% din salariul brut lunar al angajaților reveniți din șomaj tehnic. Condițiile
De la 1 iunie, turiștii români pot intra în Bulgaria fără carantină
Comentați?