Advertisement

Vidra - Bragadiru
Home Infrastructură Autostrada de Centură București. Lotul Vidra – Bragadiru, la un pas de inaugurare

Autostrada de Centură București. Lotul Vidra – Bragadiru, la un pas de inaugurare

Lotul 2 Sud Vidra – Bragadiru de pe Autostrada de Centură București A0 este aproape de inaugurare, deschiderea circulației rutiere fiind o chestiune de zile, potrivit secretarului de stat din Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Potrivit acestuia, pe acest lot, parte a Semi-inelului de sud, a început testarea iluminatului public din nodurile rutiere, parcări și pasaje.

”Sunt pe șantierul Lotului 2 Sud al Autostrăzii Bucureștiului A0, cel de-al doilea tronson din această autostradă pe care îl vom da în trafic în scurt timp. Astfel, a început testarea sistemului de iluminat public, care este amplasat pe cele două noduri rutiere principale situate la intersecțiile cu DN 6 și DN 5, dar și pe toate celelalte pasaje, zona parcărilor și a centrului de întreținere și coordonare din proximitatea intersecției DN 5 Jilava”, a precizat Ionel Scrioșteanu.

Sistemul de iluminat public este dotat cu 506 stâlpi; 555 lămpi LED; telegestiune, care permite reglarea intensității luminii în funcție de trafic, în baza informațiilor emise de senzorii radar instalați pe stâlpi; 20 km cabluri aferente sistemului de iluminat.

”Acest lot de 16,3 km va fi finalizat în scurt timp și se va circula cel puțin între DN 5 și DN 6, la nivel de autostradă, fără a se mai tranzita actuala Centură a Capitalei, iar constructorul depune toate eforturile pentru deschiderea circulației până la intersecția cu DN 4 Șoseaua Olteniței, în cel mai scurt timp (Lotul 1, n. red)”, a adăugat oficialul Ministerului Transporturilor.

Lotul 2 Vidra – Bragadiru de pe Semi-inelul de sud al Autostrăzii de Centură București este construit de compania turcă Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret, care realizează și Lotul 1 Glina – Vidra.

Lotul 2 traversează orașele Bragadiru și Măgurele, precum și comunele Jilava și Vidra.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Renault vinde 5% din participaţia deţinută la partenerul de alianţă Nissan Motor

Test VOLKSWAGEN AMAROK. ”Careu” de provocări

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

București - Giurgiu
Infrastructură

Două variante pentru punctul de plecare al drumului de mare viteză București – Giurgiu

Autostrada București – Alexandria (A6) cu profil prevăzut de 3 benzi pe...

Arad-Oradea
Infrastructură

7 oferte pentru construcţia primului lot al Drumului Expres Arad-Oradea

Şapte oferte au fost depuse pentru construcţia primului lot al Drumului Expres...

Pietroasele
Infrastructură

Autostrada A7, tronsonul Pietroasele – Buzău. Traficul de pe DN 2 va fi deviat pentru construcția pasajului

Constructorul tronsonului Pietroasele – Buzău, parte din Autostrada A7 Moldova, a început...

Curtea de Argeș - Pitești
Infrastructură

Autostrada Sibiu – Pitești. Lotul Curtea de Argeș – Pitești ar putea fi deschis în 2024

Circulația pe Lotul 5, Curtea de Argeș – Pitești, parte din Autostrada...