Advertisement

Dumbrava
Home Infrastructură Autostrada A7. O asociere româno-italiană a câștigat licitația pentru Lotul 1 Dumbrava – Mizil

Autostrada A7. O asociere româno-italiană a câștigat licitația pentru Lotul 1 Dumbrava – Mizil

Asocierea româno-italiană Impresa Pizzaritto & C – Pizzarotti – Retter Project Management a câștigat licitația pentru Lotul 1 Dumbrava – Mizil, parte din Autostrada A7 Ploiești – Pașcani, a anunțat, luni, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

„CNAIR a comunicat, astăzi, rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru construcţia Lotului 1 (Dumbrava-Mizil), în lungime de 21 de km. Asocierea de constructori români şi italieni are la dispoziţie 20 de luni pentru a finaliza lucrările. Acestea includ construcţia a 14 poduri şi a unui pasaj în lungime de 550 m (peste DJ 101F şi CF 804)”, a arătat Sorin Grindeanu.

Potrivit ministrului Transporturilor, contractul are o valoare de 1,468 miliarde de lei (fără TVA) şi este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).

În luna martie au fost anunțați și câștigătorii pentru celelalte două loturi ale Tronsonului de autostradă care va fi construit între Ploiești și Buzău:
– Lotul 2: Mizil-Pietroasele (28,35 km) – Asocierea Coni – Trace Group Hold
– Lotul 3: Pietroasele-Municipiul Buzău (14 km) – Asocierea Drum Asfalt (lider de asociere) – Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi – OPR Asfalt – Obras Publicas y Regadios – Trameco.

Potrivit CNAIR, semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Tronsonul Ploieşti – Buzău (63,25 km) este prima secţiune a autostrăzii Ploieşti – Paşcani (A7), în lungime de 320 de km, care va asigura legătura Munteniei cu Moldova.

Sectorul de autostradă Ploiești – Buzău a fost lansat în licitație pentru execuție în luna iunie 2021, iar în septembrie au fost depuse, în total, 39 de oferte: 13 oferte pentru Lotul I Dumbrava – Mizil, 12 pentru Lotul II Mizil – Spătaru şi 14 pentru Lotul III Spătaru – Buzău.

Tronsonul va avea 6 noduri rutiere, 160 de ha de perdele forestiere, 42 de poduri și pasaje, precum şi 4 spaţii de servicii moderne, dotate şi cu staţii de încărcare electrice.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Centrul de Inginerie Bosch își extinde activitățile de dezvoltare în București

Peste 700 de sancțiuni pentru conducătorii de autovehicule înmatriculate în alte state

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

DN 73C
Infrastructură

Opt oferte pentru modernizarea Lotului 1 Curtea de Argeș – Tigveni al DN 73C

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit, marți, opt oferte...

Sărăţeni - Joseni
Infrastructură

Autostrada A8. Zece oferte pentru supervizarea lucrărilor pe Lotul 1C Sărăţeni – Joseni

Zece oferte au fost depuse la contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare...

Cernica - Pantelimon
Infrastructură

Autostrada A0. Lotul Cernica – Pantelimon poate fi gata în 2025 dacă sunt îndeplinit 3 condiții

Cei 4,47 kilometri ai lotului 4 Cernica – Pantelimon, parte din Autostrada...

Satu Mare
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Drumul Expres Satu Mare – granița cu Ungaria (Oar)

Antreprenorul român Construcții Erbașu a câștigăt licitația pentru construcția Drumului Expres Satu...