Arval România oferă utilizatorilor vehiculelor o serie de servicii business bazate pe instrumente online, tehnologie mobilă şi reţele sociale, prin aplicaţiile Arval Smart Experience. Arval Smart Experience este proiectul care oferă utilizatorilor din întreaga lume flexibilitate şi mobilitate într-o experienţă unică.
Prin aplicaţii inovative care pot fi accesate rapid, oriunde şi oricând, de pe telefonul mobil, tabletă sau alte ecrane digitale, Arval Smart Experience vine sub forma unei duble experienţe: cea de client şi cea de conducător al vehiculelor Arval.
Dincolo de calitatea serviciilor care satisfac ultimele standarde în materie de tehnologie, Arval Smart Experience are la bază aplicaţiile Arval Connect, Arval Fleet View şi Arval Mobile+, cu avantaje precum facilitarea luării deciziilor privind flota deţinută, observarea indicatorilor cheie de performanţă, prezentarea evenimentelor curente, simplificarea managementului flotei, consiliere personalizată.
Utilizatorii îşi pot testa, de asemenea, abilităţile în materie de condus cu ajutorul jocului Arval Drive Challenge, care îmbină testele cu sfaturi şi soluţii pentru îmbunătăţirea experienţei de condus responsabil şi care implică mai mulţi utilizatori concomitent în parcurgerea a trei niveluri ale competiţiei.
Odată cu explozia noilor tehnologii şi a creşterii numărului de utilizatori de Internet în întreaga lume, interesul general faţă de varietatea informaţională a devenit o nevoie esenţială. Totodată, s-a schimbat modul în care utilizatorii au început să se raporteze la activitatea profesională de zi cu zi – flexibilitate, rapiditate, dezvoltare sustenabilă şi interactivitate sunt, în prezent, cuvinte cheie în aproape orice domeniu. Inovaţia propusă de Arval prin serviciile Arval Smart Experience răspunde tuturor acestor nevoi şi face încă un pas mai departe în dezvoltarea pieţei de leasing operaţional din România”, afirmă Dan Boiangiu, Directorul General al companiei.
Componenta Arval Connect oferă un spaţiu personalizat şi simplificat pentru gestionarea flotei, acces la ultimele ştiri din industria auto, la documentele utile şi la reţelele sociale Arval din România.
Platforma Arval Fleet View oferă un status pe întreaga flotă dintr-o privire, punând la dispoziţie indicatorii cheie ai flotei, structuraţi pe patru categorii: flotă, costuri, nivel de utilizare şi CSR.
Special dezvoltată pentru conducătorii vehiculelor, aplicaţia Arval Mobile+ poate fi accesată de pe smartphone sau tabletă, cu informaţii privind propriul automobil şi acces la partenerii de servicii Arval.
Pentru că experienţa din timpul condusului este una exploratorie, Arval Smart Experience a creat jocul Arval Drive Challenge, care invită conducătorii să descopere împreună provocările din timpul condusului şi să îşi îmbunătăţească abilităţile privind accelerarea, frânarea şi viteza.
Cele patru componente Arval Smart Experience sunt disponibile în România şi încurajează dezvoltarea unui nou tip de relaţie între Arval şi utilizatorii vehiculelor, prin soluţii inovative şi interactive. Obiectivul acestui proiect este de a veni în întâmpinarea aşteptărilor şi a standardelor fleet managerilor şi de a pune bazele unei relaţii interactive zilnice, atât cu managerii, cât şi cu conducătorii auto.
Fondată în 1989 şi deţinută în totalitate de către BNP Paribas, compania Arval este specializată în leasing operaţional cu servicii incluse. Arval oferă clienţilor săi – profesionişti, companii mici şi corporaţii internaţionale – soluţii customizate care optimizează mobilitatea angajaţilor lor şi externalizează riscurile asociate managementului parcurilor auto. Expertiza şi calitatea serviciilor, care sunt, de altfel, fundamentul promisiunii Arval către clienţi, sunt livrate în 25 de ţări prin intermediul a peste 4.000 de angajaţi Arval şi în alte 14 ţări prin intermediul unei reţele de parteneri.
Cu 725.000 de vehicule în regim de leasing operaţional la sfârşitul anului 2014, Arval este parte a BNP Paribas Group, liderul european al serviciilor bancare şi unul dintre cele mai solide grupuri bancare la nivel internaţional, şi este, totodată, parte integrantă din Retail Banking.
Comentați?