Compania de leasing operațional Arval a publicat o analiză în care ia în considerare patru scenarii pentru evoluția călătoriilor de afaceri după încheierea crizei sanitare.
Cum se vor schimba practicile companiilor în ceea ce privește administrarea proprietății și deplasările angajaților lor? Aceasta este întrebarea abordată în Cartea albă realizată în comun de Arval și BNP Paribas Real Estate, ambele sucursale ale grupului financiar BNP Paribas, prezente și pe piața din România.
Potrivit primului scenariu post-pandemie, companiile își reduc dimensiunile sediului și dezvoltă birouri – satelit, care ar putea fi spații de lucru partajate. Flota de vehicule nu se modifică și compania utilizează soluții de mobilitate comună.
Într-un al doilea scenariu, telemunca se generalizează, cu deplasări limitate la sediul companiei pentru întâlniri. Numărul vehiculelor companieise diminuează în favoarea unui pachet de mobilitate.
Într-un al treilea scenariu, birourile sunt reconfigurate pentru a dezvolta spații de colaborare, flota rămâne neschimbată și sunt dezvoltate soluții de mobilitate ușoară, precum și de partajare a mașinilor.
În cele din urmă, într-un al patrulea scenariu, situația revine la cea anterioară crizei de sănătate, angajații fiind sau nefiind mulțumiți de reluarea obiceiurilor de călătorie.
Fondată în 1989 şi deţinută în totalitate de BNP Paribas, Arval este specializată în leasing operaţional full service pentru vehicule. Compania le oferă clienţilor săi – companii de toate taliile, de la corporaţii internaţionale pană la IMM-uri – soluţii personalizate ce optimizează mobilitatea pentru angajaţii acestora şi externalizează riscurile asociate cu administrarea unei flote.
CITEȘTE ȘI:
BMW se pregătește de o interdicție a vânzării mașinilor termice înainte de anul 2035
Producţia de serie a mașinilor electrice Xiaomi va începe în 2024
Comentați?