Tendința către anvelopele all-season continuă, furnizorul specializat Euromaster anticipând o cerere crescută pe piața din Germania, inclusiv din partea companiilor.
Potrivit Euromaster, cota de piață a anvelopelor all-season depășește deja 30%, iar tendința este în creștere. Și companiile sunt din ce în ce mai interesate de această soluție. Managerii de flote văd avantaje, în special în orașe și zone metropolitane unde iernile sunt mai blânde.
Aspecte economice pentru flote
Pentru flote, nu este vorba doar de siguranța la volan, ci și de eficiență, spun reprezentanții Euromaster, citați de firmenauto.de. Schimbarea semestrială a anvelopelor este eliminată, la fel ca și depozitarea anvelopelor de vară sau de iarnă. Acest lucru economisește timp, spațiu de depozitare și efort organizatoric. Mai ales în flotele mari, aceste efecte contribuie rapid la economii de costuri măsurabile. De asemenea, vehiculele petrec mai puțin timp în service, ceea ce îmbunătățește timpul de funcționare.
Progrese în tehnologia anvelopelor
Această tendință este posibilă datorită dezvoltărilor tehnologice. Anvelopele moderne all-season combină din ce în ce mai mult proprietățile anvelopelor de vară și de iarnă. Acestea oferă un nivel ridicat de siguranță chiar și în condiții de drum de iarnă. Modelele premium, cum ar fi noul Michelin CrossClimate 3, pe care Euromaster îl recomandă în mod special și clienților de flote, sunt deosebit de solicitate.
Exemplu practic
O companie cu 50 de vehicule cheltuiește aproximativ 80 euro per schimb de anvelope, inclusiv montarea și echilibrarea. Cu două schimburi pe an, costurile se ridică la 8.000 euro. Costurile de depozitare de aproximativ 30 euro per set de roți se ridică la încă 1.500 euro. Dacă flota trece la anvelope all-season, se pot economisi până la 9.500 euro anual, fără a cauza defecțiuni mai frecvente ale vehiculelor.
CITEȘTE ȘI:
Tesla intenționează să deschidă un centru de cercetare – dezvoltare în Germania





Comentați?