anvelopele all-season
Home Administrare flote Anvelope Anvelopele all-season echipează tot mai multe flote din Germania

Anvelopele all-season echipează tot mai multe flote din Germania

Tendința către anvelopele all-season continuă, furnizorul specializat Euromaster anticipând o cerere crescută pe piața din Germania, inclusiv din partea companiilor.

Potrivit Euromaster, cota de piață a anvelopelor all-season depășește deja 30%, iar tendința este în creștere. Și companiile sunt din ce în ce mai interesate de această soluție. Managerii de flote văd avantaje, în special în orașe și zone metropolitane unde iernile sunt mai blânde.

Aspecte economice pentru flote

Pentru flote, nu este vorba doar de siguranța la volan, ci și de eficiență, spun reprezentanții Euromaster, citați de firmenauto.de. Schimbarea semestrială a anvelopelor este eliminată, la fel ca și depozitarea anvelopelor de vară sau de iarnă. Acest lucru economisește timp, spațiu de depozitare și efort organizatoric. Mai ales în flotele mari, aceste efecte contribuie rapid la economii de costuri măsurabile. De asemenea, vehiculele petrec mai puțin timp în service, ceea ce îmbunătățește timpul de funcționare.

Progrese în tehnologia anvelopelor

Această tendință este posibilă datorită dezvoltărilor tehnologice. Anvelopele moderne all-season combină din ce în ce mai mult proprietățile anvelopelor de vară și de iarnă. Acestea oferă un nivel ridicat de siguranță chiar și în condiții de drum de iarnă. Modelele premium, cum ar fi noul Michelin CrossClimate 3, pe care Euromaster îl recomandă în mod special și clienților de flote, sunt deosebit de solicitate.

Exemplu practic

O companie cu 50 de vehicule cheltuiește aproximativ 80 euro per schimb de anvelope, inclusiv montarea și echilibrarea. Cu două schimburi pe an, costurile se ridică la 8.000 euro. Costurile de depozitare de aproximativ 30 euro per set de roți se ridică la încă 1.500 euro. Dacă flota trece la anvelope all-season, se pot economisi până la 9.500 euro anual, fără a cauza defecțiuni mai frecvente ale vehiculelor.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Tesla intenționează să deschidă un centru de cercetare – dezvoltare în Germania

 

Restricții de trafic pe DN 1, în zona Otopeni, pe toată durata construirii viitoarei stații de metrou

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

anvelope
Anvelope

Care sunt semnele de uzură anormală a anvelopelor și cum le corectăm?

În funcție de modul în care se uzează o anvelopă, putem afla...

anvelope
Anvelope

Românii cumpără mai devreme anvelope de iarnă, pentru a evita scumpirile de sezon

Sezonul rece aduce o schimbare vizibilă în comportamentul șoferilor români: tot mai...

Anvelope

Goodyear UltraGrip Performance 3 – campionă la testele de iarnă ADAC, pentru al doilea an consecutiv

Goodyear UltraGrip Performance 3 oferă acum cea mai extinsă gamă de anvelope...

anvelopele
Anvelope

RAR: Toate anvelopele marcate cu literele M şi S îndeplinesc cerințele de utilizare în condiţii de iarnă

Toate anvelopele, indiferent de denumirea lor comercială, care sunt marcate cu literele...