Advertisement

autostrăzi
Home Infrastructură Încă o amânare pentru Autostrada Sibiu-Piteşti

Încă o amânare pentru Autostrada Sibiu-Piteşti

Procedura de achiziţie publică „Revizuire/Actualizare Studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti”, în data de 23.02.2015, Asocierea Romair Consulting SRL – Dongbu Engineering Co. Ltd a formulat o contestaţie la rezultatul procedurii emis de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).

În prezent, contestaţia se află în faza de analiză la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC).

Conform prevederilor Art. 276 alin. (1) din OUG 34/2006, ”Consiliul soluţionează pe fond contestaţia în termen de 20 de zile de la data primirii dosarului achiziţiei publice de la autoritatea contractantă, respectiv în termen de 10 zile în situaţia incidenţei unei excepţii care împiedică analiza pe fond a contestaţiei, potrivit art. 278 alin. (1). În cazuri temeinic justificate, termenul de soluţionare a contestaţiei poate fi prelungit o singură dată cu încă 10 zile”.

amanare-autostrada-sibiu-pitesti-floteauto
Pentru „Revizuirea/Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti” a fost desemnată câştigătoare Asocierea Spea Ingineria Europea – Tecnic Consulting Engineering

Pe cale de consecinţă, în maxim 30 zile de la depunerea contestaţiei de către Asocierea Romair Consulting SRL – Dongbu Engineering Co. Ltd, CNSC are obligaţia de a emite Decizia de Soluţionare.

CNADNR precizează că în data de 11 februarie 2015, pentru contractul „Revizuirea/Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti”, a fost desemnată câştigătoare Asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala Bucureşti – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL.

Studiul de Fezabilitate ce urmează a fi întocmit va lega actuala variantă de ocolire a Municipiului Sibiu cu actuala variantă de ocolire a Municipiului Piteşti. Lungimea proiectului este de aproximativ 120 km.

Contractul este împărţit în 5 secţiuni conform Caietului de Sarcini. Pentru Secţiunea Sibiu – Boita (Lotul 1) şi Curtea de Argeş – Piteşti (Lotul 5), Studiul de Fezabilitate trebuie realizat în maximum 5 luni. Pentru celelalte Secţiuni, Studiul de Fezabilitate trebuie realizat în maximum 12 luni.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Timișoara Vest
Infrastructură

Contract semnat pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu compania...

Târgu Neamț - Târgu Frumos
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Licitație pentru construcția tronsonului I Târgu Neamț – Târgu Frumos

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, miercuri, spre publicare în...

valea doftanei
Infrastructură

Modernizarea DJ 102I Valea Doftanei – Brădet, alternativă la DN 1, ar putea începe în 2025

Consiliul Judeţean Braşov a anunțat că va lua toate măsurile pentru ca...

Pipirig - Vânători Neamț
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Lotul Pipirig – Vânători Neamț (Leghin), parte din A8

Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade – Euro-Asfalt a câștigat...