Advertisement

Autostrada A4
Home Infrastructură Alte promisiuni pentru autostrada dintre Comarnic şi Braşov

Alte promisiuni pentru autostrada dintre Comarnic şi Braşov

Directorul general al CNAIR, Ştefan Ioniţă, consideră că, în această toamnă, ar putea fi stabilit un antreprenor pentru lucrările destinate Variantelor de Ocolire de la Comarnic şi Buşteni, din cadrul tronsonului de autostradă Comarnic Braşov.

„Pentru Comarnic – Braşov, primele lucruri pe care le-am făcut a fost implementarea unui sistem de semaforizare în zona Buşteni. Nu este suficient, tot sunt cozi şi apar probleme. Am dezmorţit procedurile la Variantele de Ocolire Comarnic – Braşov şi Buşteni, la profil de drum naţional. Sunt câteva variante care vin să atenueze puţin traficul în acele zone. Mi-aş dori ca, în această toamnă, să vedem acolo un antreprenor şi vorbesc despre aceste Variante de Ocolire la Comarnic şi la Buşteni”, a afirmat directorul general al CNAIR, în cadrul unui interviu acordat Agerpres.

Potrivit acestuia, săptămâna viitoare, este posibil să fie definitivată atribuirea lucrărilor. „Mai avem în discuţie Lotul 5 al viitoarei autostrăzi Braşov – Comarnic, între Râşnov şi Cristian, undeva în zona Braşovului. De asemenea, şi în acest caz, sperăm ca săptămâna viitoare să venim cu o altă veste bună, în ceea ce priveşte derularea procedurii”, a mai spus directorul general al CNAIR.

lucrari-autostrada-floteautoLotul 5 al tronsonului Comarnic – Braşov cuprinde Sectorul Râşnov – Cristian, km.162+300 – km.168+600 şi Drumul de legătură, cu o lungime 6,30 km (autostrada) + 3,70 km (drum naţional la 4 benzi cu separator median). În anul 2015, a fost iniţiată procedura de achiziţie pentru contractarea lucrărilor de construcţii-montaj.

„În urma analizării ofertelor, procedura pentru lotul 5 a fost atribuită la finalul anului 2016. În perioada prevăzută de lege pentru depunerea contestaţiilor a fost depusă una singură, care a şi fost de altfel admisă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC). CNAIR a reluat analiza ofertelor”, spunea ministrul Transporturilor, care, în urmă cu 2 luni, estima că în aprilie 2017 va fi finalizată procedura de reanalizare a ofertelor pentru stabilirea rezultatul procedurii de achiziţie.

Concret, compania austriacă Strabag a contestat câştigarea procedurii de către asocierea Alpenside SRL – Specialist Consulting SRL şi, după cum a anunţat ministrul Răzvan Cuc, va fi desemnat un alt câştigător.

Valorea estimată a execuţiei este de 149.837.204 lei, adică aproximativ 33,5 milioane de euro.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Contract semnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu societatea...

Valea Prahovei
Infrastructură

Soluții de avarie pentru traficul de pe Valea Prahovei

În condițiile în care Autostrada Ploiești – Brașov nu este gata nici...

A0 Nord
Infrastructură

Autostrada A0 Nord. Se deschide circulația rutieră pe porțiunea dintre Lotul 2 și DN 2

Începând de joi, circulația rutieră pe Autostrada de Centură București A0 Nord...

Bacău - Piatra Neamț
Infrastructură

Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț, la un pas de lansarea licitației de proiectare și construcție

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, spre validare, la Agenția...