Alro îşi continuă strategia de ţintire a furnizorilor din industria auto

Alro Slatina, cel mai mare producător de aluminiu din Europa Continentală (exceptând Rusia şi Peninsula Scandinavă), a înregistrat un profit net preliminar de 318 mil. lei, în 2017, în creştere faţă de rezultatul din anul precedent, de 67 mil. lei. Compania îşi menţine obiectivul principal, de pătrundere pe pieţe foarte sofisticate, precum este cea a industriei auto.



Cifra de afaceri a companiei s-a situat la 2,47 miliarde de lei, comparativ cu 2,13 miliarde de lei, în 2016.

„Rezultatele financiare înregistrate de Alro în 2017 sunt cele mai bune din ultimii zece ani. Datorită strategiei
noastre pe termen lung de integrare pe verticală, am reuşit să monitorăzăm şi să reducem impactul costurilor
deproducţie în rezultatul final şi să ne extindem portofoliul de clienţi şi prin pătrunderea pe pieţe foarte sofisticate,
cum sunt cele din industria aeronautică şi auto, direcţie strategică ce rămâne un obiectiv principal pentru
activitatea noastră. În condiţiile în care din ce în ce mai multe companii din industria aluminiului se focalizează pe
segmentul produselor cu valoare adăugată mare şi foarte mare, dorim să capitalizăm cât mai mult avantajul de a
avea un avans în aceasta direcţie începuta în anul 2006 şi susţinută chiar şi în perioada de criză cu investiţii
sofisticate”, a arătat Marian Năstase, preşedintele Consiliului de Administratie al Alro.

 

Citiţi articolul integral pe www.autoexpert.ro

 

 

Adaugati comentariu