Advertisement

Proleasing Motors
Home Piaţa auto Industrie auto Afaceri de 150.000.000 lei pentru Proleasing Motors în 2017

Afaceri de 150.000.000 lei pentru Proleasing Motors în 2017

Proleasing Motors a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri în creştere cu 24% faţă de anul anterior. Compania şi-a îndeplinit obiectivele pe toate verticalele de business și estimează un profit de 5.500.000 lei, în creştere cu 11% faţă de 2016.

 

În anul 2017, vânzările modelelor Ford din oferta Proleasing Motors au atins recordul ultimilor 9 ani, volumul acestora fiind de 807 unităţi – reprezentate de autovehicule comerciale şi autoturisme. Şi anul trecut, Ford Focus a fost cel mai vândut model, cu 165 de unităţi livrate.

Cea mai mare creştere a avut-o, însă, Ford Kuga, pentru care s-au înregistrat un număr de 124 de livrări, în creştere cu 226% faţă de anul 2016. Clienţii Proleasing Motors au optat cu precădere pentru variantele superioare de dotare (Titanium şi ST-Line) şi cutie de viteză automată.

Proleasing Motors este recunoscut în piaţa auto naţională pentru rezultatele obţinute din vânzarea autovehiculelor uşoare marca Ford. În anul 2017 un număr de 329 de unităţi au fost livrate clienţilor de retail şi flote, din care 33 au fost echipate cu suprastucturi (bene fixe, bene basculabile, sisteme de transport băuturi) produse la atelierul specializat Proleasing Motors din Buzău. Dintre modele din gama Ford, Transit este cel mai vândut (135 unităţi), urmat de Connect (65) şi Ranger (58).

 

BMW X5 – preferatul clienţilor

 

BMW X5 a rămas, şi în 2017, cel mai vândut model BMW de către Proleasing Motors. Astfel, din volumul total de unităţi livrate, modelul BMW X5 constituie un procent de 20,5%.

În cei 5 ani de activitate ca dealer BMW, Proleasing Motors a livrat către clienţii săi un număr de 899 de unităţi, reprezentând 7% din vânzările mărcii în România.

Activitatea de vânzare a autovehiculelor electrice BMW, începută în luna mai 2017, a înregistrat un număr de 7 modele BMW i3 livrate, toate prin programul RABLA Plus.

 

Activitatea de aftersales – creştere de 18%

 

Atelierele specializate în reparaţia şi întreţinerea autovehiculelor Ford şi BMW au înregistrat un număr total de 15.200 de intrări, dintre care 4.000 pentru marca BMW şi 11.200 pentru Ford. Efectuarea acestor lucrări a însemnat un număr total de 46.415 de ore de manoperă şi realizarea unui volum de vânzare de piese de 14.137.970 ron.

Departamentul vânzări piese 4th level către clienţii externi a realizat în anul 2017 o cifră de afaceri de 14.000.000 ron, în creştere cu 35% faţă de anul precedent.

Totodată, a fost realizată dotarea atelierului BMW cu tehnologia necesară întreţinerii şi reparaţiilor autovehiculelor electrice şi hibrid şi s-au certificat 2 tehnicieni pentru efectuarea unor astfel de lucrări.

Tot în 2017 a fost instalată şi o statie de încărcare a autovehiculelor electrice, cu o putere de 22 kW.

 

Vânzări de autovehicule rulate mai mari cu 35%

 

Anul trecut, un număr de 137 de autovehicule rulate, dintre care 112 mărcile Ford şi BMW, au fost livrate din showroom-ul specializat din Ploieşti.

Prioritatea companiei în acest sector a fost de creştere a preţului mediu de tranzacţie, ajungându-se la o valoare medie de 16.247 euro (fără TVA).

Acest lucru a fost posibil prin vânzarea maşinilor de companie, atât Ford, cât şi BMW, aflate în utilizare de mai mult de 6 luni, cât şi prin completarea sumelor de achiziţie cu autovehicule utilizate de Ford la fabrica din Craiova şi la compania naţională de vânzări.

Cel mai scump autovehicul rulat a fost un model BMW Seria 7, în valoare de 81.515 euro (cu TVA).

Proleasing Motors (2)

Pentru anul 2018, ne-am propus o creştere a cifrei de afaceri de 25%, creştere ce are la bază un număr de 1.400 de autovehicule noi şi rulate vândute.

De asemenea, ne propunem să creştem activitatea de aftersales cu 15%, printr-un număr mai mare de intrări în service şi diversificarea ofertei de reparaţii auto multimarcă.

 

În 2018, atenția noastră continuă să se îndrepte, în primul rând, asupra clienților companiei, indiferent de serviciile pentru care apelează la noi. Credem că, într-o piață în care consumatorul este mai informat și mai pretențios, relația noastră cu acesta este elementul care ne diferențiază și aduce succesul în companie. De aceea, la Proleasing Motors căutăm să facem diferența prin permanenta noastră evoluție prin raport cu nevoile clienților. De altfel, deținerea titlului de Best BMW Dealer in Customer Care din România ne dictează menținerea unor standarde înalte în ceea ce privește toate serviciile noastre”, spune Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

draghi
Industrie auto

Raportul Draghi avertizează UE că deciziile sale duc la slăbirea industriei auto

În raportul său despre competitivitatea europeană, fostul președinte al Băncii Centrale Europene...

Toyota
Flotă verdeIndustrie auto

Toyota reduce cu o treime producția de mașini electrice

Pentru a face față încetinirii vânzărilor de mașini electrice din Europa și...

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...