Când afacerea ta e în domeniul transportului de mărfuri şi persoane, leasingului operaţional sau rent-a-car, ai nevoie de o modalitate de a ţine evidenţa vehiculelor. De la şoferi la întreţinere, siguranţă şi eficienţă, trebuie să iei în calcul un număr de factori care îţi pot afecta profitul, deci este important să ştii tot timpul unde se află flota ta.
AD GARAGE Sistem Flote Auto (SIF) permite utilizatorului administrarea profesionistă a flotei, eficientizarea programului de utilizare a vehiculelor, optimizarea cheltuielilor şi consultanţă, soluţii şi suport tehnic în timp real, prin call-center dedicat şi suport tehnic pe mail. Sistemul face legătura cu una dintre cele mai mari şi mai bune reţele de service-uri din România, AD GARAGE (150 de service-uri doar în România) sau oriunde în Europa.
Prin intermediul platformei se administrează acum peste 20.000 autoturisme şi autoutilitare din peste 70 de flote aparţinând unor institituţii de stat sau private, societăţi de leasing operaţional, transportatori de mărfuri şi persoane sau afaceri rent-a-car.
Reţea europeană de service-uri auto multimarcă, AD Garage activează în peste 26 de ţări, cu peste 4.600 de unităţi, şi are în spate cel mai mare distribuitor de piese auto din România, AD Auto Total.
Pentru cei care cântăresc dacă e cazul să facă investiţia sau nu, următoarele patru semne indică o nevoie puternică de a alege ACUM. Detaliile vin de la Cătălin Tudorache, expert SIF.
Prea multe accidente
Accidentele de circulaţie au fost întotdeauna un risc asumat în afaceri
în domeniul transporturilor. Cu atâţia şoferi pe drum, sunt aproape inevitabile.
Noi putem integra platforma SIF cu o platformă de Sistem Daune (SID), o interfaţă între asigurator şi service, ce optimizează procesele şi scade drastic timpii consumaţi în mod obişnuit în caz de accident. Dosarul daună este creat şi importat online de către service-uri, iar asiguratorii pot vizualiza direct dosarul şi lua rapid deciziile”, explică expertul SIF, Cătălin Tudorache.
Prea multe termene ratate
În cazul în care clienţii îţi semnaleazăîn mod regulat termene de livrare rate,
compania ta are o problemă. Şoferii de cursă lungă trebuie să-şi facă ducă la capăt cursele cât mai eficient posibil, astfel încât angajatorii să îi poată folosi mai des şi să poată valorifica mai multe oportunităţi. Prin utilizarea platformei SIF, companiile pe distanţe lungi pot alege cele mai eficiente rute posibile şi administratorii flotelor pot urmări în SIF activitatea vehiculelor. Este incredibil cât de mult timp şi bani salvează această optimizare.
Prea multe probleme de întreţinere care se repetă
Uzura pe vehicule de cursă lungă este naturală, dar întreţinerea preventivă
este mult mai rentabilă decât reparaţia post-dezastru. Platforma SIF permite companiilor monitorizarea de la distan a vehiculelor şi anticiparea momentului când pot apărea defecţiuni. Abordând probleme de întreţinere înainte de a lăsa un şofer blocat pe marginea drumului, compania poate economisi bani pe reparaţii şi timpii morţi. În plus, prin SIF, companiile au preţuri preferenţiale pentru piese şi reparaţii şi-şi pot urmări în detaliu cheltuielile.
Creşterea constantă a costului combustibilului
Aproximativ 30% din totalul cheltuielilor de exploatare a unei flote sunt cheltuielile cu combustibil. Asta înseamnă că fiecare picătură contează, astfel încât orice metodă de economisire poate fi un avantaj. Din păcate, furtul de combustibil e o
realitate în toate companiile din domeniu.
Cu SIF, care oferă toate datele privind utilizarea de combustibil şi locaţia exactă a fiecărui vehicul, şoferii nu mai sunt în măsură să abuzeze de activele companiei. Când afacerea ta e în domeniul transportului de mărfuri şi persoane, leasing-ului operaţional, sau rent-a-car, ai nevoie de o modalitate de a ţine evidenţa vehiculelor. De la şoferi la întreţinere, siguranţă şi eficienţă, trebuie să iei în calcul un număr de factori care îţi pot afecta profitul, deci este important să ştii tot timpul unde se află flota ta.
(Articol publicat în revista Flote Auto, februarie 2017)
Comentați?