Advertisement

Autostrada Moldovei
Home Infrastructură Autostrada Moldovei. Loturile 2 și 3 vor fi finalizate la o diferență de 1 an

Autostrada Moldovei. Loturile 2 și 3 vor fi finalizate la o diferență de 1 an

Pe Autostrada Moldovei A7, construcția lotului 2 Mizil – Pietroasele va fi finalizată cu 1 an mai devreme decât cea a Lotului 3 Pietroasele – Buzău, unde începerea lucrărilor a fost întârziată semnificativ din cauza numeroaselor contestații. În aceste condiții, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, spune că este luată în calcul realizarea unei descărcări provizorii a traficului în zona Pietroasele.

”Având în vedere faptul că va fi o diferență de aproximativ 1 an între momentul în care se vor da în trafic loturile 2 și 3, am discutat despre o posibilă descărcare provizorie în zona pasajului peste A7 aferent DJ 203G, pentru că sunt aproximativ 10 km între nodul rutier care se construiește la DJ 203C și capătul dinspre Buzău al acestui lot de autostradă”, a precizat Ionel Scrioșteanu.

Acesta s-a aflat pe șantierul Lotului 2, unde a discutat cu antreprenorii, asocierea româno – bulgară Trace – Coni, despre stadiul șantierului la început de an. CNAIR și Ministerul Transporturilor vor ca această secțiune să fie deschisă circulației rutiere în acest an.

”Pentru a ne asigura că se finalizează lucrările anul acesta, este nevoie de o mobilizare suplimentară, mai ales pe ultimii 15 km ai amplasamentului spre Buzău. Lotul 2 Mizil – Pietroasele este un obiectiv foarte important, pe care vrem să îl dăm în trafic anul acesta, împreună cu Lotul 1 Dumbrava – Mizil, conform termenelor contractuale”, a punctat secretarul de stat.

Lotul 2 are o lungime de 28,35 km și o valoare a contractului de 1,25 miliarde lei, fără TVA, fiind finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență PNRR.

”Autostrada Moldovei A7 este prima autostradă a României pe care se lucrează integral, pe toți cei 320 km, 13 din 13 loturi, iar la finalul execuției, va lega Moldova de Muntenia”, a conchis Ionel Scrioșteanu.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Dan Ștefan, Autonom: ”Una dintre cele mai proeminente tendințe în industria auto este tranziția către MaaS”

Pe 15 martie demarează lucrările pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiş, început în 2004 de Bechtel

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...