Advertisement

ZF
Home Piaţa auto Industrie auto ZF prezintă, la CES 2023, soluții inteligente pentru mobilitatea electrică și automată

ZF prezintă, la CES 2023, soluții inteligente pentru mobilitatea electrică și automată

La CES 2023, compania globală de tehnologie ZF Group anunță progrese majore în activitatea sa de extindere a tehnologiilor care schimbă jocul și îndeplinesc promisiunea companiei de mobilitate a generației următoare. Evoluțiile cheie la nivel general urmăresc accelerarea creșterii globale a mobilității electrice, a transportului automat și a vehiculelor definite de software.

„ZF oferă tehnologii inovatoare care contribuie la mobilitatea durabilă și ajută la decarbonizarea lumii”, a declarat Dr. Holger Klein, CEO al ZF Group. „Astăzi avem totul pentru a ne sprijini clienții cu sisteme holistice pentru vehicule bazate pe controlere avansate de înaltă performanță, senzori inteligenți, actuatoare inteligente, soluții de conectivitate și cloud, precum și software și funcții de ultimă oră. Și, în calitate de furnizor complet de sisteme de transport autonome, putem face un pas mai departe, oferind întregul ecosistem necesar pentru a implementa o soluție de transport public curată, sigură și orientată pe piață”, a precizat Dr. Holger Klein, CEO al ZF Group.

Computerul de înaltă performanță ZF ProAI împinge limitele chiar mai departe cu versiunea multi-domeniu

Noua ediție multi-domeniu a computerului de înaltă performanță ZF ProAI înseamnă că un dispozitiv poate suporta funcții ADAS bazate pe domeniu, infotainment sau șasiu pe plăci separate. Asta include configurații de sistem pe cip de la mai mulți furnizori. Este chiar capabil să găzduiască mai multe sisteme de operare în paralel, de exemplu, QNX – pentru funcțiile ADAS și Android Auto pentru infotainment. Un alt avantaj major este faptul că sistemul de stive software deja dezvoltat și implementat pe microprocesoare specifice poate fi transferat într-o structură cu mai multe domenii.

ZF
Portofoliul ZF ProAI de computere de înaltă performanță este complet industrializat și pregătit pentru piață. Au fost deja comandate peste 13 milioane de unități; aprovizionarea este programată să înceapă în 2024

Pentru a face față acestui lucru, ZF a sporit puterea totală de calcul pentru a atinge până la 1.500 de TOPS, o creștere cu 50% față de versiunea anterioară high-end. În același timp, noua ediție multi-domeniu ZF ProAI oferă o eficiență energetică extrem de bună, de 5 TOPS pe watt, păstrând în același timp un pachet compact de 12x6x2 inci.

Multi-domeniul ZF ProAI răspunde așteptărilor companiei ca 30 – 40% dintre noile platforme de vehicule să fie bazate pe domenii încă din 2025.

Portofoliul ZF ProAI de computere de înaltă performanță este complet industrializat și pregătit pentru piață, cu peste 13 milioane de unități deja comandate și cu o creștere suplimentară așteptată. Furnizarea în volum este programată să înceapă în 2024. Producția în serie iminentă a acestor supercomputere puternice este dovada strategiei și a capacității ZF de a dezvolta și extinde elementele de bază esențiale ale viitoarelor concepte de vehicule într-un timp scurt.

Dispozitivul de încălzire prin contact ZF Heat Belt are ca scop conservarea energiei

Într-o altă premieră mondială la CES 2023, ZF își dezvăluie Heat Belt, o idee inteligentă concepută pentru a ajuta la reducerea consumului de energie pentru încălzirea cabinelor pasagerilor vehiculelor. Dispozitivul de încălzire prin contact încălzește partea din față a corpului prin fire țesute. Aceasta atinge o temperatură maximă a suprafeței de 40 °C/ 104 °F, folosind doar 70 de wați de energie.

 

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Și polițiștii de la Permise de Conducere și Înmatriculări vor putea da amenzi. Care sunt situațiile

Exporturile de mașini au crescut cu 15,7%, iar importurile, cu 20,7%. La cât a ajuns deficitul comercial

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...