Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto Hitachi, sistem compact de tracțiune integrală pentru „electrice”

Hitachi, sistem compact de tracțiune integrală pentru „electrice”

Hitachi și Hitachi Astemo dezvoltă un sistem compact și ușor de tracțiune integrală pentru vehicule electrice. Acesta combină motorul, invertorul și frâna într-o singură unitate. Hitachi Astemo intenționează să utilizeze sistemul de acționare în gama sa EV.

Hitachi Astemo (abrevierea “Advanced Sustainable Technologies for Mobility”) este un joint-venture între Hitachi Automotive Systems, Keihin, Showa și Nissin Kogyo. Înființată la începutul anului 2021, compania este un furnizor de soluții de mobilitate.

Deoarece „acționarea directă”, așa cum Hitachi numește motorul butucului roții, este încă în curs de dezvoltare, sunt menționate doar câteva date tehnice. Se spune că densitatea de putere a motorului este de 2,5 kW / kg. În timp ce puterea maximă este de 60 kW per roată. Ceea ce înseamnă 240 kW în versiunile cu tracțiune integrală. Compania spune însă că soluția este viabilă și în configurația cu două motoare. Cuplul maxim este de 960 Nm.

Soluția Hitachi

Invertorul, motorul și frâna sunt combinate într-un ansamblu care se potrivește cu o jantă de 19 inchi. Cu „designul său ușor”, unitatea are capacitatea să „limiteze semnificativ” creșterea masei. În plus, deoarece unitatea de acționare este amplasată predominant în interiorul roții, se spune că motorul butucului roții nu necesită „nicio modificare semnificativă a configurației existente a suspensiei și a altor componente”.

Pentru a realiza acest lucru, japonezii nu se bazează pe o inovație majoră, ci pe o serie de îmbunătățiri. Potrivit inginerilor companiei, spune că densitatea de putere a motorului este posibilă prin aranjarea magneților într-o matrice Halbach și utilizarea unor bobine plate. Potrivit celor de la Hitachi, acest lucru ar trebui să crească forța motrice și să îmbunătățească fluxul magnetic efectiv al fiecărui pol magnetic.

În egală măsură, see spune că utilizarea sudării laser în producție face motorul mai ușor. În timp ce tehnologia de răcire directă, în care semiconductorii sunt înconjurați direct de ulei de răcire izolant, este menită să economisească și mai mult spațiu.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...