Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto Hitachi, sistem compact de tracțiune integrală pentru „electrice”

Hitachi, sistem compact de tracțiune integrală pentru „electrice”

Hitachi și Hitachi Astemo dezvoltă un sistem compact și ușor de tracțiune integrală pentru vehicule electrice. Acesta combină motorul, invertorul și frâna într-o singură unitate. Hitachi Astemo intenționează să utilizeze sistemul de acționare în gama sa EV.

Hitachi Astemo (abrevierea “Advanced Sustainable Technologies for Mobility”) este un joint-venture între Hitachi Automotive Systems, Keihin, Showa și Nissin Kogyo. Înființată la începutul anului 2021, compania este un furnizor de soluții de mobilitate.

Deoarece „acționarea directă”, așa cum Hitachi numește motorul butucului roții, este încă în curs de dezvoltare, sunt menționate doar câteva date tehnice. Se spune că densitatea de putere a motorului este de 2,5 kW / kg. În timp ce puterea maximă este de 60 kW per roată. Ceea ce înseamnă 240 kW în versiunile cu tracțiune integrală. Compania spune însă că soluția este viabilă și în configurația cu două motoare. Cuplul maxim este de 960 Nm.

Soluția Hitachi

Invertorul, motorul și frâna sunt combinate într-un ansamblu care se potrivește cu o jantă de 19 inchi. Cu „designul său ușor”, unitatea are capacitatea să „limiteze semnificativ” creșterea masei. În plus, deoarece unitatea de acționare este amplasată predominant în interiorul roții, se spune că motorul butucului roții nu necesită „nicio modificare semnificativă a configurației existente a suspensiei și a altor componente”.

Pentru a realiza acest lucru, japonezii nu se bazează pe o inovație majoră, ci pe o serie de îmbunătățiri. Potrivit inginerilor companiei, spune că densitatea de putere a motorului este posibilă prin aranjarea magneților într-o matrice Halbach și utilizarea unor bobine plate. Potrivit celor de la Hitachi, acest lucru ar trebui să crească forța motrice și să îmbunătățească fluxul magnetic efectiv al fiecărui pol magnetic.

În egală măsură, see spune că utilizarea sudării laser în producție face motorul mai ușor. În timp ce tehnologia de răcire directă, în care semiconductorii sunt înconjurați direct de ulei de răcire izolant, este menită să economisească și mai mult spațiu.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ACAROM
Industrie auto

ACAROM: Producția auto din România a crescut cu 8,7% în primul semestru, la 292.378 de unități

În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...

Twingo E-Tech Electric
Industrie auto

Renault va produce în Slovenia, modelul Twingo E-Tech Electric, cu un preț sub 20.000 de euro

Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...

ContiTech
Industrie auto

Continental are la Timișoara unul dintre cele mai mari laboratoare de testare ContiTech din Europa

Compania de tehnologie Continental a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație...