Advertisement

Uber
Home Piaţa auto Industrie auto Germania deschide primul proces în scandalul „Dieselgate”

Germania deschide primul proces în scandalul „Dieselgate”

La cinci ani după ce dezvăluirile privind utilizarea softurilor de trucare a emisiilor poluante au zguduit industria auto, fostul CEO al Audi, Rupert Stadler, este primul executiv de top care va fi judecat în Germania.

Stadler, în vârstă de 57 de ani, se confruntă cu acuzații de „fraudă, falsificare a certificatelor și publicitate falsă”, potrivit rechizitoriului care va fi citit în fața instanței districtuale din München.

El va fi judecat alături de fostul manager Audi și Porsche, Wolfgang Hatz și de doi ingineri Audi, care se confruntă cu aceleași acuzații.

Gigantul auto german Volkswagen – ale cărui filiale sunt Porsche, Audi, Skoda și Seat – a recunoscut în septembrie 2015 că a instalat software de trucare în 11 milioane de vehicule diesel la nivel mondial. Acestea au făcut ca vehiculele să pară mai puțin poluante în testele de laborator decât în ​​condiții reale de conducere, permițând vehiculelor să emită gaze toxice cu mult peste limita legală.

Niciun executiv nu a fost condamnat pentru înșelăciune în Germania, deși doi angajați VW au primit pedepse cu închisoarea în Statele Unite.

Procesul este de așteptat să dureze până în decembrie 2022.

Dacă vor fi găsiți vinovați, învinuiții vor primi până la 10 ani de închisoare.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Programele Rabla pentru companii, prelungite până la 30 octombrie 2020

Emiterea rovinietei ar putea fi perturbată în noaptea de marți spre miercuri

Volkswagen investește 15 miliarde de euro în producția de vehicule electrice din China

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...