Advertisement

vr
Home Piaţa auto Industrie auto KIA şi Hyundai vor evalua proiectarea automobilelor prin tehnologie VR

KIA şi Hyundai vor evalua proiectarea automobilelor prin tehnologie VR

Noul sistem de evaluare a proiectării auto VR, dezvoltat de Kia şi Hyundai, permite participarea simultană a 20 de persoane în procesul de proiectare a unui automobil. Acesta va reduce timpul de dezvoltare al automobilelor cu 20% şi costurile anuale de dezvoltare cu 15%.

Constructorii auto Kia Motors Corporation şi Hyundai Motor Company au lansat un nou sistem de evaluare a proiectării automobilelor cu ajutorul Realităţii Virtuale (VR – Virtual Reality) la centrul global de design al grupului. Noul sistem, introdus la Centrul de cercetare-dezvoltare din Namyang, Coreea de Sud, demonstrează concentrarea sporită pe îmbunătăţirea procesului de dezvoltare a automobilului prin implementarea tehnologiei VR.

Kia şi Hyundai au demonstrat cum va fi utilizată noua tehnologie VR de ambele branduri în viitor. Tehnologia foloseşte câteva aplicaţii de proiectare/dezvoltare, care permit echipelor de designeri şi ingineri să evalueze calitatea proiectării automobilului şi să verifice procesul de dezvoltare a acestuia.

Tehnologia este parte a unei investiţii de 15 miliarde KRW (12.8 milioane dolari) în Centrul de cercetare-dezvoltare de la Namyang, investiţie anunţată de Kia şi Hyundai în martie 2019. De-a lungul implementării complete a procesului virtual de dezvoltare în cadrul Centrului de cercetare-dezvoltare şi în etapele de pre-producţie, Kia şi Hyundai anticipează o reducere cu 20% a timpului de dezvoltare al automobilului şi o reducere de 15% a costurilor anuale de dezvoltare.

„Procesul de dezvoltare virtuală este un pas necesar pentru a răspunde rapid şi a reacţiona cu agilitate la nevoile clienţilor şi la schimbările de paradigmă din industria auto”, spune Albert Bierman, Șeful diviziei de cercetare-dezvoltare al Hyundai Motor Group. „Prin consolidarea proceselor virtuale, vom îmbunătăţi calitatea şi profitabilitatea, crescând în final investiţia în cercetare-dezvoltare, pentru a asigura competitivitatea în mobilitatea viitoare.”

Pe lângă reducerea costurilor de dezvoltare, se preconizează că aceste tehnologii virtuale noi vor creşte profitabilitatea şi vor declanşa un ciclu de creştere continuă a investiţiilor în cercetare-dezvoltare pentru Kia şi Hyundai.

20 de utilizatori simultan cu căşti VR

Căştile VR permit designerilor şi inginerilor automobilelor brandului să intre într-un mediu virtual de simulare a proiectării, ajutaţi de 36 de senzori de mişcare care detectează şi urmăresc locaţiile şi mişcările tuturor utilizatorilor, permiţând fiecăruia să participe la proces în timp real. Noul sistem VR de evaluare a proiectării poate susţine până la 20 de utilizatori simultan, permiţând o colaborare mai mare între echipe decât până acum.

Ca rezultat, noua tehnologie de ultimă generaţie permite designerilor fiecărui brand să revizuiască mult mai eficient o multitudine de concepte de design în fazele iniţiale ale procesului de dezvoltare şi în moduri care anterior erau imposibile din punct de vedere fizic. Sistemul simulează elementele de design exterior şi interior, luminile, culorile şi materialele.

 

Citiţi articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ŞI:

Cele 10 „puncte negre” de pe şoselele din jurul Bucureştiului

De ce are Mazda MX-30 baterie de numai 35,5 kWh!

RAR vrea să-şi asigure RCA flota de 581 de vehicule

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...