Flotele electrice iau avânt: Deutsche Post scoate pe piață propriile vanuri electrice. Din 2017, ele vor putea fi achiziționate de oricine.
Povestea a început în 2012, când Deutsche Post a introdus în flotă câteva prototipuri de vanuri electrice produse de StreetScooter. Încântați de rezultate, germanii au decis să cumpere cu totul compania și să-și înlocuiască întreaga flotă de mașini destinate livrărilor urbane, cu una complet electrică, pentru a-și scădea costurile de funcționare. Iar flota conținea nu mai puțin de 30.000 de vehicule. Operațiunea a început în prima parte a anului 2016, când 2.000 de mașini electrice au fost date în folosință.
Dar de ce să le țină doar pentru ei, când pot face un profit frumos de pe urma acestora? Iată o întrebare pe care și-au pus-o și mai-marii Deutsche Post, care-au decis să vândă mașinile electrice și altor companii. Iar asta se va întâmpla din 2017 și, pentru a mulțumi cât mai mulți clienți, vehiculele vor fi personalizate după necesitățile fiecăruia. Există deja companii atrase de vanul electric, care poartă discuții cu Deutsche Post.
Streetscooter EV poate transporta o sarcină utilă de 650 kg în mediu urban, având o autonomie între 50 și 80 km. El dispune de o baterie de 20,4 kWh, care poate fi încărcată complet în 7 ore, sau în proporție de 80% în puțin peste 4 ore. Bateria pune în mișcare un motor electric de 40 CP, capabil să imprime micuțului van o viteză maximă de 80 km/h. Mașina promite costuri de întreținere mai mici cu 50% și costuri de reparație reduse cu 80% față de cele ale mașinilor diesel echivalente.
Sursa: Spiegel
Comentați?