Vânzările grupului Volkswagen au reintrat pe creştere

Luna trecută, livrările grupului german pe plan global au urcat cu 3,7%, la 847.800 vehicule, camioane şi motociclete, după ce în decembrie vânzările scăzuseră cu 5,2%.



volkswagen-floteauto

În ianuarie, brandul Volkswagen a înregistrat cel mai semnificativ avans lunar al vânzărilor pe piaţa chineză, iar la nivelul grupului VW creşterea a fost de 15,4%, depăşind expansiunea de 1,8% înregistrată în Europa. Cel mai semnificativ declin s-a înregistrat în Rusia şi Brazilia, de 29,5% şi, respectiv, 38,8%. Pe piaţa din SUA livrările grupului Volkswagen au scăzut luna trecută cu 7%.

„Situaţia din Rusia şi Brazilia rămâne tensionată, în timp ce China este pe creştere, iar tendinţa din Europa este în general stabilă”, a afirmat directorul general al Volkswagen, Matthias Muller, citat de Reuters.

Acesta şi-a exprimat recent angajamentul de a păstra cele 12 branduri ale grupului german, sugerând că producătorul auto are mijloacele financiare pentru a depăşi scandalul emisiilor fără a vinde active.

Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.

 

 

Adaugati comentariu