Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit trei oferte pentru proiectarea și construcția Lotului 2 al Autostrăzii Pașcani – Suceava, valoarea maximă a contractului fiind de 3,6 miliarde lei (fără TVA), a anunțat directorului general al CNAIR, Cristian Pistol.
Ofertele au fost depuse de constructori din Italia și România:
– Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade (România)
– Asocierea Danlin XXL – Intertranscom Impex (România)
– Webuild – Milano (Italia)
Contractul pentru proiectarea și execuția celor 29 km ai acestui lot este finanțat prin Programul Transport (PT) 2021 – 2027 și are o durată de maximum 30 de luni, din care 6 luni proiectare și 24 de luni execuție.
Pe traseu vor fi construite inclusiv:
– un pod peste râul Siret și DJ 208C (845,10 m),
– un pasaj peste CF511 (625,10 m),
– două parcări de scurtă durată,
– două spații de servicii,
– un nodrutier (Roșcani), care va asigura conexiunea cu autostrada,
– un nodrutier (Dumbrăveni) la intersecția cu DJ 208B (Verești – Dumbrăveni),
– un nodrutier care va asigura conexiunea cu Aeroportul Internațional Suceava și cu DN 29.
Atât spațiile de servicii, cât și parcările de scurtă durată vor beneficia de infrastructura necesară constructiei ulterioare a minimum 8 stații de încărcare pentru autoturisme electrice.
Contractul prevede și construirea unui drum de legătură (5,2 km), între DN 29 și Aeroportul Internațional Suceava.
Construcția Autostrăzii Pașcani – Suceava este împărțită în două loturi, Pașcani – Roșcani (33 km) și Roșcani – Suceava (29 km).
Constructorii interesați de Lotul 2 au depus, la începutul lunii noiembrie, oferte și pentru Lotul 1.
CITEȘTE ȘI:
RAR: Staţiile ITP autorizate pot efectua inspecţia tehnică prin înregistrare manuală
Tesla și BYD domină piața mondială a mașinilor electrice. INFOGRAFIC
Comentați?