Noul copil minune din familia Honda, motorul diesel de 1,6 l si 120 CP, aterizeaza sub capota lui Honda CR-V intr-o configuratie ce castiga din ce in ce mai mult teren in Europa: SUV compact cu tractiune.
Daca privim un pic in istoria modelelor care au inventat conceptul de SUV compact, descoperim o situatie destul de interesanta: atat Honda CR-V cat si Toyota RAV 4 au avut in istoria lor mai multe versiuni cu tractiune 4×2 care nu ajuns si pe piata din Europa. Din diferite motive, producatorii au considerat ca nu exista o piata pentru ele intr-o perioada in care SUV-urile compacte erau extrem de populare, iar clientii nu duceau lipsa de bani.
Deloc surprinzator, in ultimii patru ani lucrurile s-au schimbat iar producatorii au redescoperit ideea tractiunii 4×2 pentru SUV-uri cu scopul de a obtine preturi de intrare in gama cat mai competitive si nu in ultimul rand de a scadea consumul si emisiile. Pana aici totul pare a fi in favoarea clientilor, dar trebuie sa te intrebi cat de SUV mai este o masina inalta cu garda la sol, dar fara tractiune integrala.
Strategia japonezilor de a renunta la…….
Citeste continuarea pe www.autoexpert.ro
Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto, îl numește pe Remus...
•Răzvan Codorean5 februarie 2025Duster nu vi se pare suficient de mare? Ei bine, a sosit...
•Vlad Micu31 ianuarie 2025Într-o eră în care confortul și performanța sunt la fel de importante...
•Doiniţa Stanciu29 ianuarie 2025BMW X5 și Audi Q8 sunt SUV-uri de lux remarcabile prin performanțe,...
•Doiniţa Stanciu29 ianuarie 2025
Comentați?