CR-V light? Test cu Honda CR-V 2014

Noul copil minune din familia Honda, motorul diesel de 1,6 l si 120 CP, aterizeaza sub capota lui Honda CR-V intr-o configuratie ce castiga din ce in ce mai mult teren in Europa: SUV compact cu tractiune.



Honda CR-V

Daca privim un pic in istoria modelelor care au inventat conceptul de SUV compact, descoperim o situatie destul de interesanta: atat Honda CR-V cat si Toyota RAV 4 au avut in istoria lor mai multe versiuni cu tractiune 4×2 care nu ajuns si pe piata din Europa. Din diferite motive, producatorii au considerat ca nu exista o piata pentru ele intr-o perioada in care SUV-urile compacte erau extrem de populare, iar clientii nu duceau lipsa de bani.

Deloc surprinzator, in ultimii patru ani lucrurile s-au schimbat iar producatorii au redescoperit ideea tractiunii 4×2 pentru SUV-uri cu scopul de a obtine preturi de intrare in gama cat mai competitive si nu in ultimul rand de a scadea consumul si emisiile. Pana aici totul pare a fi in favoarea clientilor, dar trebuie sa te intrebi cat de SUV mai este o masina inalta cu garda la sol, dar fara tractiune integrala.

 

Strategia japonezilor de a renunta la…….  

Citeste continuarea pe www.autoexpert.ro 

Adaugati comentariu