Viitorul pick up electric Tesla va costa 49.000 de dolari, avea o autonomie medie de cel puțin 640 km și 136 de tone capacitate de tractare! Ați mai văzut așa ceva?
Nu, n-am greșit: asta a declarat însuși Elon Musk, vorbind despre viitorul model Tesla. Pick up-ul, care va fi prezentat oficial în vara lui 2019, va avea ”între 400 și 500 mile autonomie” (644 – 805 km), câte un motor electric pe fiecare punte, suspensie adaptivă și ”o capacitate de tractare de 300.000 lbs” (136.000 kg)!
În timpul unei emisiuni televizate defuzate recent, Elon Musk a confirmat prețul de bază al modelului:
”Nu ne dorim să fie o mașină scumpă. Cred că ar trebui să pornească de la mai puțin de 50.000 dolari – mai degrabă maxim 49.000 dolari. Pur și simplu trebuie trebuie să ți-o poți permite. Or să fie și versiuni mai scumpe, dar prețul de bază ar trebui să fie de 49.000 dolari sau chiar mai mic”.
În plus, el a oferit detalii noi legate, în special, de designul viitorului model:
”A fost proiectat cu o benă extrem de funcțională, va avea un design uimitor, dar n-o să arate ca un pick up normal. Va fi, mai degrabă, SF. Asta înseamnă că n-o să fie chiar pentru toți… Dacă cineva își dorește un pick up care să arate convențional, așa cum sunt toate de 20-40 de ani, să caute în altă parte”.
Iar teaserul pe care l-a publicat Tesla acum câteva săptămâni (foto sus) era, de fapt, zona frontală a noului model, așa cum spune însuși Musk! Va părea desprins din filmul Blade Runner, spune el, fără a preciza mai exact ce înseamnă asta, spunând doar că diferența dintre el și modelele convenționale va fi precum cea dintre trăsură și mașină. În plus…
”Va fi un truck mai capabil decât toate celelalte. Scopul nostru este să producem un vehicul cu o funcționalitate mai bună decât a lui Ford F-150 și mai sportiv decât un Porsche 911 standard. Spre asta tindem”.
Fotografia din deschidere și cea cu exemplarul roșu aparțin designerului turc Emre Husmen.
Iată modelele Tesla destinate flotelor auto!
Sursă informații: interestingengineering.com, electrek.co. Sursă foto: Emre Husmen.
Comentați?