Sistemul de frânare Continental MK C1 reduce emisiile de CO2 la maşinile hibride

Un test certificat TÜV arată că sistemul de frânare MK C1 reduce, în medie, cantitatea de CO2 emisă cu aproximativ 5 g/km, comparativ cu un sistem de frânare hibrid hidraulic convenţional. Echipa Continental Iaşi a fost implicată în dezvoltarea acestui sistem de frânare electrohidraulică.
continental

Presiunea este tot mai mare şi ceasul ticăie în ceea ce priveşte emisiile de CO2 ale autoturismelor: în UE, vehiculele nou-înmatriculate vor putea să emită, în medie, doar 95 g CO2 pe kilometru din 2021.

Fiecare gram de CO2 peste limită va costa producătorii 95 de euro – iar această valoare trebuie să fie înmulţită cu numărul de maşini vândute. Pe fondul unei legislaţii mai stricte privind emisiile de dioxid de carbon din întreaga lume, accentul se pune acum pe reducerea emisiilor.

În SUA, până în 2020 a fost stabilit un maxim de numai 121 g/km. Acest maxim este de 117 g / km în China şi 105 g / km în Japonia. În afară de sistemul de propulsie, alte sisteme din vehicule au un rol important în reducerea emisiilor, aşa cum este cazul sistemului de frânare. La Salonul Auto Shanghai din China (16-25 aprilie 2019), Continental, companie tehnologică, a prezentat rezultatele unui test recent certificat TÜV.

„Aici, sistemul de frânare electrohidraulică MK C1, instalat într-un vehicul hibrid tip plug-in din clasa D, a redus emisiile de CO2 în medie cu aproximativ 5 g / km, comparativ cu un sistem de frânare convenţional – fără frânare prin sârmă – sistem de frânare hibrid „, a declarat Matthias Matic, şeful departamentului Vehicle Dynamics in cadrul diviziei Chassis & Safety de la Continental.

Și în România se lucrează la această tehnologie. Ingineri din locaţia Iaşi a Continental lucrează în echipe internaţionale la dezvoltarea sistemului de frânare hidraulică MK C1.

 

Citiţi articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

Adaugati comentariu