Advertisement

Home Piaţa auto Flotă verde Renault TRAFIC, GOELETTE și ESTAFETTE regândesc modul în care sunt percepute, proiectate și folosite LCV-urile electrice

Renault TRAFIC, GOELETTE și ESTAFETTE regândesc modul în care sunt percepute, proiectate și folosite LCV-urile electrice

Lider istoric în designul de autoutilitare și pionier al LCV-urilor electrice, Renault caută să-și consolideze poziția de lider pe piață cu o nouă generație de vehicule comerciale ușoare electrice inovatoare. Dezvoltate de FLEXIS și primele modele Renault care au primit arhitectura Software Defined Vehicle (SDV) de la Ampere, aceste vehicule vor deveni noul standard pe piață.

Pionier al vehiculelor comerciale 100% electrice cu Kangoo în urmă cu 15 ani, Renault a menținut întotdeauna o abordare inovatoare și orientată spre afaceri pentru gama sa dedicată profesioniștilor.

Cu o gamă cuprinzătoare, multi-energie pentru fiecare dintre modelele sale de utilitare, marca este capabilă să ofere soluții personalizate adaptate nevoilor clientilor.

Noul Renault Master, votat „International Van Of The Year 2025”, a redefinit recent standardele segmentului datorită unei abordări inovatoare și unui design „Aerovan” care oferă cea mai bună eficiență de pe piață atât în versiunile cu combustie internă, cât și în cele electrice.

Astăzi, marca face un pas mai departe prin noua familie de autoutilitare electrice, dezvoltate de FLEXIS venind cu o abordare proaspătă asupra tipurilor de utilizări și adaptată constrângerilor profesionale de astăzi.

VEHICULE MODULARE, INTELIGENTE ȘI DURABILE PENTRU UTILIZATORII COMERCIALI

Dimensiuni compacte și agilitate pe străzile orașului

 Trafic, Goelette și Estafette sunt construite pe o nouă platformă complet electrică de tip skateboard, concepută pentru a optimiza capacitatea de încărcare în raport cu amprenta, cu o consolă frontală redusă și un grup motopropulsor montat pe spate. Acest lucru face ca raza de bracaj să fie la fel de mică ca cea a unui Clio (10,3 metri). Dincolo de eco-responsabilitate, cei mai importanți factori pentru o utilizare urbană facilă sunt dimensiunile compacte și agilitatea.

Sustenabilitate ecologică

În conformitate cu obiectivele sale de sustenabilitate, Renault a crescut procentul materialelor reciclate utilizate pentru exteriorul și interiorul tuturor celor trei vehicule la 22,5%, în timp ce 80% dintre aceste materiale pot fi reciclate la sfârșitul duratei lor de viață. Aceste cifre nu includ bateria. Renault Group își propune să atingă 33% conținut reciclat în vehiculele sale până în 2030.

AUTONOMIE EXTINSĂ ȘI CONSUM REDUS DE ENERGIE

Soluția potrivită pentru fiecare utilizare: două opțiuni de baterie

Pentru o mai mare adaptabilitate în utilizare, Trafic, Goelette și Estafette E-Tech sunt livrate cu două soluții de baterii: autonomie standard și extinsă.

Pentru șoferii care parcurg un numar mai mare de kilometri, bateria cu autonomie extinsă cu tehnologie NMC (nichel mangan cobalt) oferă cea mai mare densitate de energie pentru o autonomie maximă: aproximativ 450 km WLTP* (Trafic).

Pentru utilizatorii business care lucrează în principal în zone urbane, bateria standard folosește tehnologia LFP (litiu Iron phosphate), fără metale rare precum cobalt și nichel pentru o ofertă competitivă din punct de vedere al prețului și autonomiei, cu aproape 350 km WLTP* (pe Trafic), care răspunde nevoilor multor profesioniști.

Încărcare ultra-rapidă datorită tehnologiei de 800V

Pe lângă autonomia confortabilă și adaptabilă nevoilor, bateriile primesc și noua tehnologie de încărcare rapidă de 800 V, facilitând organizarea zilnică pentru utilizatorii de afaceri. O premieră pentru vehiculele Renault!

La o stație de încărcare rapidă DC, bateria se încarcă de la 15% la 80% în mai puțin de 20 de minute.

Motor electric de ultimă generație

Cu 150 kW și 345 Nm, noul motor electric, proiectat în Europa, se remarcă prin eficiența sa ridicată.

HIPERCONECTAT LA CLOUD ȘI LA REȚEAUA ELECTRICĂ

Flexibilitatea SDV

Hiperconectate și deschise, Trafic, Goelette și Estafette sunt primele vehicule Renault care beneficiază de arhitectură SDV centralizată, scalabilă și flexibilă. Acestea vor primi actualizări automate prin Renault pentru a asigura o durată lungă de viață fără probleme de învechire. De asemenea, beneficiază de ecosistemele profesioniștilor care le folosesc, prin integrarea interfeței lor digitale în cadrul vehiculului, datorită modularității software a arhitecturii SDV.

Funcționalități V2X

 Trafic, Goelette & Estafette vor oferi funcționalități Vehicle-to-Load (V2L) și Vehicle-to-Grid (V2G). V2L se referă la posibilitatea de a încărca dispozitive externe (V2L, de la vehicul la un dispozitiv electric) cu o priză în cabină, în zona de încărcare sau printr-un adaptor care trebuie conectat la priza de încărcare pentru a conecta dispozitive (unelte, computere, de exemplu).

De asemenea, pot fi integrate în rețea și pot furniza energie de la bateriile lor (funcționalități V2G) de la vehicul la rețea, datorită încărcătorului bidirecțional.

Avantaj competitiv

Pe scurt, noile autoutilitare E-Tech de la Renault au fost concepute pentru a simplifica viața clienților noștri de afaceri și pentru a reduce presiunea asupra costurilor de funcționare cu o transformare la 360° a hardware-ului și software-ului de bord. Renault, pionier al furgonetelor 100% electrice cu Kangoo, continuă să revoluționeze piața vehiculelor comerciale cu această nouă gamă de furgonete E-Tech!

Fabricate în Sandouville

Trafic, Goelette și Estafette vor fi toate construite în Franța, la uzina Renault Group din Sandouville. Acestea vor fi construite alături de Trafic ICE, care își continuă cariera pe piață. Sandouville va construi, de asemenea, caroserii personalizate pentru Qstomize, filiala Renault specializată în personalizarea și conversia vehiculelor utilitare, aflată într-o clădire apropiată de fabrica principală.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Best Electric Car 2025 Romania

Articole similare

Best Electric Car 2025
Flotă verde

Best Electric Car 2025. Cele mai bune mașini electrice pot fi văzute și votate la București Mall

Unul dintre evenimentele de referință ale industriei auto din România, Best Electric...

AutoturismeFlotă verdePiaţa auto

BYD a intrat oficial pe piața din România

BYD își face debutul în România cu patru modele. Până la sfârșitul...

încărcarea
Flotă verde

Primul hub de mare putere din România pentru încărcarea autovehiculelor electrice

Joi a fost deschis primul hub de mare putere din România pentru...

Norvegia
Flotă verde

Mașinile electrice în Norvegia: 97% cotă de piață; 900 de modele în 1.800 de variante

Norvegia este liderul necontestat al electrificării vehiculelor. În luna aprilie 2025, cota...