Advertisement

Ploiești-Brașov
Home Infrastructură Proiectantul Autostrăzii Comarnic – Brașov a redus cu 3 luni termenul de predare a Studiului de Fezabilitate

Proiectantul Autostrăzii Comarnic – Brașov a redus cu 3 luni termenul de predare a Studiului de Fezabilitate

Compania Consitrans a propus scurtarea cu 69 de zile a termenului la care trebuie să predea Studiul de Fezabilitate pentru construcția Autostrăzii Comarnic – Brașov, a anunțat Compania Națională de Adminsitrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

”Antreprenorul a transmis CNAIR S.A. că poate completa Studiul de Fezabilitate mai repede, deoarece a reușit să realizeze în termen mai scurt investigațiile și studiile din teren, activitățile de proiectare, evaluarea impactului asupra mediului și Analiza Cost-Beneficiu”, a precizat CNAIR.

În aceste condiții, 17 mai 2023 este noua dată propusă de Consitrans pentru predarea Studiului de Fezabilitate.

Totodată, antreprenorul a depus documentația privind prima etapă a analizei multicriteriale (AMC1), în format fizic, după ce a remis CNAIR S.A, documentația în format electronic.

Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic pentru construcția Autostrăzii Comarnic Brașov are o valoare de 12,8 milioane de euro, fiind adjudecat prin licitație de Consitrans, în februarie 2021.

Termen de realizare de 107 luni, din care 30 de luni pentru realizarea SF, 6 luni pentru Proiectul pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC), 6 luni pentru Proiectul Tehnic de execuţie, 4 luni – asistenţă tehnică pe perioada licitaţiei pentru execuţie. De asemenea, se prevăd 61 de luni asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor.

Revizuirea Studiului de Fezabilitate presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul şi traseul autostrăzii vor suferi modificări majore faţă de variantele originale. Astfel, în zona staţiunilor Buşteni şi Sinaia unde noile documentaţii vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localităţile.

Viteza de proiectare pentru autostradă va fi de 120 km/h, platforma va fi de 26,00 m lăţime, iar pe sectoarele pe care condiţiile de relief permit, se vor adopta elemente geometrice corespunzătoare vitezei de proiectare de 140 km/h.

Noul Studiu de Fezabilitate va cuprinde o analiză multicriterială a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioadă de perspectivă de 30 de ani, investigaţii de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice, dar şi o evaluare a impactului asupra mediului, o analiză cost-beneficiu şi realizarea unui model financiar al proiectului.

 

CITEȘTE ȘI:

FGA a soluţionat peste 1.450 de dosare de daună în cazul City Insurance

STB SA introduce plata cu cardul bancar în toate mijloacele de transport public

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Timișoara Vest
Infrastructură

Contract semnat pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu compania...

Târgu Neamț - Târgu Frumos
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. Licitație pentru construcția tronsonului I Târgu Neamț – Târgu Frumos

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a transmis, miercuri, spre publicare în...

valea doftanei
Infrastructură

Modernizarea DJ 102I Valea Doftanei – Brădet, alternativă la DN 1, ar putea începe în 2025

Consiliul Judeţean Braşov a anunțat că va lua toate măsurile pentru ca...

Pipirig - Vânători Neamț
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Lotul Pipirig – Vânători Neamț (Leghin), parte din A8

Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade – Euro-Asfalt a câștigat...