Poşta Română Broker de Asigurare (PRBA) a intrat, începând cu luna ianuarie, şi pe piaţa de asigurări online, prin intermediul platformei www.postasig.ro. Brokerul Poştei Române pune, astfel, la dispoziţia clienţilor serviciul de comercializare a poliţelor RCA pe site-ul propriu, primul document de acest tip fiind deja încheiat.
„Expansiunea segmentului de vânzări electronice, la nivel naţional, ne-a determinat să investim în dezvoltarea unei platforme competitive, destinate clienţilor pragmatici, dinamici şi cu acces la Internet. Cei care vor să încheie rapid o poliţă RCA o pot face chiar de pe prima pagină a www.postasig.ro, unde au la dispoziţie un calculator care să-i ajute în alegerea asigurării potrivite pentru nevoile lor. Platforma oferă toate informaţiile cu privire la portofoliul PRBA şi este extrem de prietenoasă cu utilizatorul de Internet”, a declarat directorul general al Poştei Române Broker de Asigurare, Viorel Motoroiu.
Lansarea brokerului de asigurare al Poştei Române a avut loc la finele lunii octombrie 2014, la o lună după ce noua entitate a primit autorizaţia de funcţionare de la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).
Potrivit directorului general al Poştei Române, Alexandru Petrescu, facilitatea pusă la dispoziţie de PRBA se aliniază strategiei operatorului naţional de servicii poştale de a intra cât mai rapid şi la costuri cât mai reduse pe piaţa tranzacţiilor online.
„Economia concurenţială se bazează tot mai mult pe tehnologii informaţionale moderne. Tranzacţiile online au o evoluţie ascendentă, iar perspectivele pe termen lung sunt de dezvoltare a întreprinderilor prin costuri mult mai mici. Asta ne dorim şi pentru proiectul strategic Poşta Română Broker de Asigurare. Transformarea recentă a site-ului Poştei Române, www.posta-romana.ro, în platformă de tranzacţii online este o confirmare a acestei strategii”, a precizat Alexandru Petrescu.
Poşta Română Broker de Asigurare este controlată integral de Poşta Română. PRBA intermediază asigurări generale, de la RCA la poliţe de sănătate. În acest moment, societatea oferă servicii de asigurare prin intermediul unor birouri dedicate în 220 de oficii poştale din toată ţara, dar şi în oficii partajate, la ghişeu.
Comentați?