Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto MG Motor a intrat oficial pe piața din România

MG Motor a intrat oficial pe piața din România

Marca britanică MG, acum deținută de chinezii de la SAIC, a sosit în România cu o gamă care include un concurent pentru Dacia Duster, unul pentru Renault Megane E-Tech și Volkswagen ID.3 și un SUV compact, toate cu prețuri foarte competitive.

Așteptată de mulți dintre cei care au putut vedea modelele MG Motor pe alte piețe din Europa și, mai ales, prețurile acestora, marca și-a făcut oficial debutul sub tutela noului importator Quantum Auto Max.

Marca MG vizează, ca și Dacia, comercializarea unor modele cu cele mai reduse prețuri din segmentele de piață pe care activează. România este a 23-a piață europeană și al 9-lea stat din centrul și estul continentului în care marca MG Motor și-a stabilit reprezentanțe sau importatori.

Modelele MG vor fi disponibile România prin importatorul Quantum Auto Max care are încheiate deja contracte cu 23 de dealeri locali. Conform oficialilor importatorului, rețeaua se va majora în următoarea perioadă.

Gama de modele vândute în România, caracterizată prin accesibilitate este formată din modelele MG ZS, MG HS și MG4. În viitor se vor alătură gamei și modelele Cyberster, MG5 și Marvel R. Cum marca va împlini anul viitor 100 de ani, modelul de referință, creat special pentru acest eveniment, roadsterul electric Cyberster, va fi lansat în vara lui 2024, inclusiv în România.

Toate automobilele MG beneficiază de o garanție de șapte ani „Triple 7 Care”, care include șapte ani de asistență rutieră gratuită la nivel european și șapte ani de inspecții tehnice anuale gratuite. Atenție, inspecțiile tehnice nu trebuie confundate cu reviziile.

Cum arată gama actuală de modele

Cel mai accesibil model din actuala ofertă MG Motor în România, SUV-ul subcompact ZS, intră pe piață în același segment cu Dacia Duster. Vehiculul are o lungime de 4.323 mm, o lățime (cu ogliniz) de 2.084 mm și o înălțime de 1.644 mm. Capacitatea portbagajului este de 448 de litri. Pentru propulsie sunt disponibile două opțiuni, un motor normal aspirat de 1.5 litri, alimentat cu benzină, care dezvoltă 106 CP și un propulsor turbo, de 1 litru, care asigură 111 CP. Dacă motorul aspirat este disponibil doar cu cutie manuală de viteze cu cinci trepte, cel turbo poate fi comandat fie cu o cutie manuală, fie cu una automată, ambele cu șase trepte.

Competitiva gamă de prețuri a MG ZS începe de la 17.950 de euro (TVA inclusă) pentru versiunea Excite dotată cu motorul de 1.5 litri și urcă până la 22.600 de euro pentru versiunea Exclusive având în componență motorul 1.0 T-GDi și cutia automată cu șase trepte.

Fratele mai mare al lui ZS, SUV-ul HS, poate fi comandat atât cu motor turbo de 1.5 litri, cât și cu sistem de propulsie hibrid cu încărcare la priză (PHEV). Astfel, cel mai ieftin MG HS (1.5 T-GDi, cutie manuală cu 6 trepte, echipare Explore) costă, cu TVA, 23.300 de euro, în timp ce varianta eHS 1.5 T-GDi PHEV, echipare Explore) are un preț de 39.100 de euro.

În cazul modelului electric MG4 – un concurent pentru modele ca Renault Megane-E-Tech Electric sau Volkswagen ID.3 – lista de prețuri începe de la 31.400 de euro, TVA inclusă, (baterie de 51 kWh) și urcă la 35.900 de euro pentru varianta cu baterie de 64 kWh.

Comparând corect, cu modele similare aflate pe piață, dar și cu puteri sau baterii comparabile, se observă clar competitivitatea prețurilor cu care marca MG a sosit în România.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ACAROM
Industrie auto

ACAROM: Producția auto din România a crescut cu 8,7% în primul semestru, la 292.378 de unități

În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...

AutoturismePiaţa auto

Noul Fiat 600 este disponibil în România

FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...

Twingo E-Tech Electric
Industrie auto

Renault va produce în Slovenia, modelul Twingo E-Tech Electric, cu un preț sub 20.000 de euro

Renault şi Guvernul sloven au încheiat un memorandum de înţelegere pentru producţia...

AutoturismeFlotă verdeIndustrie auto

Sunt SUV-urile electrice o investiție bună?

Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...