Advertisement

mastile personalizate
Home Mastile personalizate, intre siguranta si promovare

Mastile personalizate, intre siguranta si promovare

In prezent sunt disponibile tot mai multe solutii de protectie in lupta cu raspandirea Coronavirusului, de la masti chirurgicale la cele personalizate si chiar viziere. Mastile personalizate devin una dintre cele mai populare solutii, mai ales pentru companiile care au inteles ca acestea pot reprezenta atat un accesoriu de protectiee cat si unul de promovare.

Astfel, aceste masti ofera o protectie eficienta dar pot fi si personalizate cu orice motiv ori emblema, aspect esential pentru companiile care incearca sa ofere o imagine unitara angajatilor, in ton cu strategia de branding. De asemenea, ele pot fi oferite si ca materiale promotionale clientilor si potentialilor client care s-au plictisit de mastile standard si isi doresc sa foloseasca masti cu care sa se si identifice.

Te intrebi de ce si tu de ce ar trebuie sa alegi masti personalizate pentru compania ta?

  1. Mastile personalizate ofera protectie sporita

Cercetarile medicale au demonstrat faptul ca purtarea de masti faciale reprezinta o strategie esentiala in prevenirea transmiterii virusului pe care aeriana. Mastile imprimate corect au o capacitate ridicata de a omori virusul ceea ce inseamna ca ii vor proteja atat pe cei care le poarta cat si pe cei din jur. Spre deosebire de mastile de unica folosinta, care au 3 straturi cu o grosime de doar 20g fiecare, si nu pot fi folosite dupa o prima utilizare sau umezire si care de multe ori sunt produse din tifon pliat, ele nici nu creaza iritatii ale pielii dupa purtare.

Imbolnavirea cu COVID-19 are ca si simptome tusea si stranutul deci purtarea lor este un mijloc potrivit de a impiedica stropii sa ajunga in contact cu alte persoane ori suprafete.

Mastile personalizate sunt realizate din 3 straturi de material netesut, antialergic, placut la atingere, cu protectie anti-drop, ce are o eficacitate testata de blocare a virusurilor si bacteriilor in proportie de 95%. Este important ca atunci cand achizitionati masti personalizate sa verificati sa fie produse conform regulamentului (EU) 2016/425.

In ceea ce priveste cele 3 straturi de material ale mastilor de protectie, cele mai performante au urmatoarele caracteristici:

  • un strat exterior de material textil nonwoven imprimat, protectie anti-drop;
  • material nonwoven cu grosimea de 130gr;
  • proprietati antistatice si intarituri pentru a nu se desira si pentru a forma un strat mai rigid;
  • strat interediar cu filtru de protectie din material nonwoven, cu grosimea de 140gr;
  • tratament anti-drop, un material special conceput pentru mastile de protectie pentru fata;
  • un strat interior de material textil antialergic, cu grosimea de 70gr.
  1. Sunt un excelent material promotional

Clientii tai apreciaza grija pe care o manifesti fata de siguranta lor in momentul in care le oferi masti de protectie personalizate. Personalizarea se poate realiza fullcolor, pe intreaga suprafata a mastii, cu cerneala ecologica astfel incat sa poti transmite mesajele pe care le doresti si sa ii determine sa isi doreasca sa o poarte. Asa cum au un breloc cu brandul auto preferat, de ce nu ar avea si o masca personalizata?!

In acest mod iti poti transforma clientii si angajatii in ambasadori ai brandului. Fie ca vrei sa iti promovezi compania, fie ca desfasori o campanie de responsabilizare sociala. Spre exemplu daca  optezi sa iti creezi propriile masti personalizate pentru protectie poti apela la serviciile Expoprint Media si tot ceea ce trebuie sa faci este sa alegi un design interesant si sa inserezi logoul companiei sau un mesaj cu impact. Gandeste-te la comportamentul de cumparare al publicului tau tinta, la trasaturile definitorii ale acestuia si realizeaza masti personalizate in care sa se regaseasca, cu care sa rezoneze astfel incat sa le poarte si sa duca mesajul tau mai departe.

Vei fi placut surprins sa constanti ca este o varianta de promovare ieftina dar foarte eficienta.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ACAROM
Industrie auto

ACAROM: Producția auto din România a crescut cu 8,7% în primul semestru, la 292.378 de unități

În primele șase luni din 2024, producția de automobile în România a...

Săptămâna de muncă de 4 zile
Juridic

Săptămâna de muncă de 4 zile în România: cum se aplică și ce avantaje are

În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională...

Poliția Locală Târgoviște
Fonduri publice

10 autoturisme electrice pentru Poliția Locală Târgoviște, prin Rabla Plus

Poliția Locală Târgoviște intenționează să achiziționeze un număr de 10 autoturisme electrice...

AutoturismePiaţa auto

Noul Fiat 600 este disponibil în România

FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...