Advertisement

A0
Home Infrastructură La 4 ani de la lansarea licitației, se semnează contractul pentru ultimul lot rămas de pe Autostrada A0

La 4 ani de la lansarea licitației, se semnează contractul pentru ultimul lot rămas de pe Autostrada A0

CNAIR se pregătește de semnarea contractului pentru ultimul lot rămas de pe Autostrada de Centură București A0, deși, la patru ani de la lansarea licitației, ar fi trebuit să fi fost construit deja. Este vorba despre Lotul 1 de pe semi-inelul de nord, Dragomirești – Corbeanca, ce va fi amplasat între A1 și DN 1, având o lungime de 17,5 km.

Astfel, contractul poate fi semnat cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement, în condițiile în care CNSC a respins și ultima contestație.

”Acum ar fi trebuit să se semneze recepția la terminarea lucrărilor, dar va fi semnat contractul pentru proiectarea și execuția acestora. Așa cum spuneam data trecută, sper ca epopeea acestui lot de autostradă să ia sfârșit și am avertizat de pe atunci Direcția de Achiziții Publice din cadrul CNAIR că voi solicita consucerii companiei o analiză foarte amănunțită a acestei proceduri de licitație, pentru a se putea lua măsurile necesare, astfel încât tipul acesta de licitații, care durează mai mult decât proiectarea și execuția lucrărilor, să nu mai existe”, a precizat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu..

Contractul va fi semnat cu Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement, în condițiile în care CNSC a respins și ultima contestație.

Valoarea contractului este de 815,07 mil. lei, fără TVA, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Lotul 1 Nord este ultimul lot care mai are nevoie de contract de proiectare și execuție, dintre cele 7 de pe Autostrada Bucureștiului A0, iar termenul de finalizare al lucrărilor este de 34 luni de la semnarea contractului, din care 12 luni proiectare și 22 luni execuția lucrărilor.

Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane:

  • Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m
  • Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m

”Sper ca această licitație de pe Lotul 1 Nord să fie ultima din categoria „AȘA NU”, iar succesul înregistrat pe cele 12 loturi licitate și contractate ale Autostrăzii Moldova A7 să devină regula de bază în cadrul direcției de achiziții a CNAIR”, a conchis Ionel Scrioșteanu.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Înmatriculările de autoturisme noi, în creștere cu 25,1% în primele 4 luni

Restricții de circulație pe Autostrada A4 timp de două zile

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...