Isuzu a prezentat primul pick-up electric dedicat pieței europene, denumit D-Max EV. Modelul este caracterizat de accente de un albastru electric pe grila frontală. Comercializarea va începe în următoarele luni, dar prețurile și piețele nu au fost anunțate încă.
D-Max EV păstrează caracteristicile tehnice ale gamei: tracțiune integrală permanentă, gardă la sol minimă de 210 mm, capacitate de trecere printr-un vad de apă de 600 mm, capacitate de încărcare de cel puțin o tonă și capacitate de tractare de 3500 kg.
Pentru atingerea acestor obiective a fost ales un sistem de propulsie format din două motoare electrice de 224 CP și 325 Nm în total, combinate cu o baterie litiu-ion de 66,9 kWh. Viteza maximă este limitată la 130 km/h, iar accelerația 0–100 km/h se poate realiza în 10,1 secunde. Suspensia din spate a fost complet reproiectată, trecându-se de la arcuri cu foi la o punte De-Dion.
Autonomia declarată în ciclul WLTP este de 263 km, pentru optimizarea consumului fiind disponibile atât modul Eco, cât și patru niveluri pentru frânarea regenerativă. Reîncărcarea de la 20 la 80% la un încărcător rapid de 50 kW durează o oră, în timp ce la un wallbox de 11 kW este nevoie de 10 ore pentru o încărcare completă. În off-road este posibilă activarea modului Rough Terrain, care asigură o tracțiune mai bună pe teren accidentat.
Comentați?