În noua ediție a revistei de business FloteAuto (nr. 12 – februarie 2015) am început o analiză detaliată a înmatriculărilor de vehicule noi (import și indigene), respectiv second hand (de import), din cincinalul 2010-2014. În continuare, un rezumat al primei părți a acestei analize.
Deși piața de mașini second hand s-a stabilizat și a revenit, în...
•Flote Auto16 octombrie 2024Ministru francez al Economiei, Finanțelor și Industriei, Antoine Armand, a sugerat sectorului...
•Flote Auto16 octombrie 2024Italia dorește ca Uniunea Europeană să devanseze examinarea interdicției privind vânzarea de...
•Ada Ștefan11 octombrie 2024În luna septembrie a anului 2024, față de aceeași perioadă a anului...
•Ada Ștefan9 octombrie 2024
Felicitari, excelent studiu ! exact, meticulos si totusi concis, raspunde la majoritatea intrebarilor insa ofera si destule surprize fata de ceea ce stiam .
(pentru mine una dintre ele consta in faptul ca Zona de NV a importat mai multe masini decat zona in care traiesc (Vest), in conditiile in care salariile din cele doua zone au ponderi exact opuse)
Multumesc pentru aprecieri, trebuie sa recunosc faptul ca nu a fost usor de ”periat” cantitatea imensa de informatii adunate de DRPCIV de-a lungul a 5 ani de zile.
In ce priveste inmatricularile pe zone, mi se pare mai relevanta o astfel de imagine decat cea a inmatricularilor pe judete, datorita relatiilor de business inter-judetene mai ample decat cele intrajudetene.
Oricum, acesta este doar primul episod, in numarul din martie al revistei FloteAuto urmeaza o noua ”runda” de informatii.