În noua ediție a revistei de business FloteAuto (nr. 12 – februarie 2015) am început o analiză detaliată a înmatriculărilor de vehicule noi (import și indigene), respectiv second hand (de import), din cincinalul 2010-2014. În continuare, un rezumat al primei părți a acestei analize.
Pentru a concura cu afluxul chinez de vehicule ”verzi” din segmentul B,...
•Ada Ștefan21 septembrie 2023China și-a păstrat prima poziție în progresul către un viitor al vehiculelor...
•Ada Ștefan19 septembrie 2023Germania este o țară care iubește mașinile. Cu o densitate de 578...
•Ada Ștefan15 septembrie 2023Înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 20% în primele 8 luni...
•Ada Ștefan13 septembrie 2023
Felicitari, excelent studiu ! exact, meticulos si totusi concis, raspunde la majoritatea intrebarilor insa ofera si destule surprize fata de ceea ce stiam .
(pentru mine una dintre ele consta in faptul ca Zona de NV a importat mai multe masini decat zona in care traiesc (Vest), in conditiile in care salariile din cele doua zone au ponderi exact opuse)
Multumesc pentru aprecieri, trebuie sa recunosc faptul ca nu a fost usor de ”periat” cantitatea imensa de informatii adunate de DRPCIV de-a lungul a 5 ani de zile.
In ce priveste inmatricularile pe zone, mi se pare mai relevanta o astfel de imagine decat cea a inmatricularilor pe judete, datorita relatiilor de business inter-judetene mai ample decat cele intrajudetene.
Oricum, acesta este doar primul episod, in numarul din martie al revistei FloteAuto urmeaza o noua ”runda” de informatii.