În noua ediție a revistei de business FloteAuto (nr. 12 – februarie 2015) am început o analiză detaliată a înmatriculărilor de vehicule noi (import și indigene), respectiv second hand (de import), din cincinalul 2010-2014. În continuare, un rezumat al primei părți a acestei analize.
Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu 5,9% în luna ianuarie 2025,...
•Flote Auto10 februarie 2025Într-o prognoză privind vânzările de autovehicule în 2025, Asociația Producătorilor și Importatorilor...
•Flote Auto10 februarie 2025Preferința cumpărătorilor europeni de vehicule electrice pentru mașinile produse în China este...
•Ada Ștefan7 februarie 2025Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut în ianuarie 2025 cu...
•Flote Auto6 februarie 2025
Felicitari, excelent studiu ! exact, meticulos si totusi concis, raspunde la majoritatea intrebarilor insa ofera si destule surprize fata de ceea ce stiam .
(pentru mine una dintre ele consta in faptul ca Zona de NV a importat mai multe masini decat zona in care traiesc (Vest), in conditiile in care salariile din cele doua zone au ponderi exact opuse)
Multumesc pentru aprecieri, trebuie sa recunosc faptul ca nu a fost usor de ”periat” cantitatea imensa de informatii adunate de DRPCIV de-a lungul a 5 ani de zile.
In ce priveste inmatricularile pe zone, mi se pare mai relevanta o astfel de imagine decat cea a inmatricularilor pe judete, datorita relatiilor de business inter-judetene mai ample decat cele intrajudetene.
Oricum, acesta este doar primul episod, in numarul din martie al revistei FloteAuto urmeaza o noua ”runda” de informatii.