Ford în 2014: dublarea vânzărilor și locul al treilea pe piața din România

În 2014, Ford a vândut în România peste 7039 unități, o creștere de 41,57% față de 2013. De asemenea, Ford a fost cea de-a treia cea mai bine vânduta marcă pe piața autohtonă, înregistrând o cota de piață de 8,21%. Mai multe date citiți în continuare.



vanzari ford 2014 romania - floteauto 0

Cota de piață a Ford în 2014 reprezintă o creștere de 17,66 % comparativ cu anul 2013, când marca americană a înregistrat o cota de piață de 6,98%, un record pentru Ford în ultimii 5 ani de prezență directă pe piața din România.

Cel mai bine vândut model Ford al anului 2014 a fost Fiesta (2575 unităţi), urmat de Focus (1676 unităţi) şi Transit (827 unităţi). Anul 2014 a fost bogat în lansări de vehicule comerciale, acolo unde gama Transit a fost reînnoită complet prin modele precum Transit Courier şi Transit Connect. În 2014 vânzările de vehicule comerciale au reprezentat aproximativ 18% din ansamblul vânzărilor mărcii Ford în România.

“Ne bucură rezultatele pe care le-am obținut în 2014, un an în care noile noastre produse și tehnologii ne-au ajutat să ne îmbunătățim vizibil prezența pe piața din România. În timp ce în 2014 piața a crescut cu 20,32%, Ford a crescut cu peste 40% și suntem mulțumiți în mod deosebit de faptul că am reușit să creștem semnificativ vânzările atât în rândul persoanelor fizice, cât și către clienții de flote. Din estimările noastre, vânzările Ford către persoanele fizice au crescut cu 49,41%, iar în cazul clienților de flotă cu 39,63%”, a declarat Zoltan Brassai, director general Ford România, Compania Națională de Vânzări.

vanzari ford 2014 romania - floteauto 1Alături de lansări importante de produs precum noul Focus și noul Ford Mondeo, anul 2014 a marcat și debutul în România al programului gratuit de conducere preventivă – Ford Driving Skills for Life care s-a bucurat de un real succes în rândul tinerilor participanți. Prin programul Ford Driving Skills for Life, Ford a reușit să instruiască în România peste 1000 de tineri, ceea ce reprezintă o performanță pentru România și locul pe care îl ocupă în ansamblul acestui proiect.

“2015 se anunță a fi un an dinamic pentru Ford în România întrucât vom avea un număr important de lansări pentru noi produse, inclusiv mult așteptatul Ford Mustang, care în vara acestui an va ajunge și în țara noastră. În plus, ne bucurăm să putem continua și extinde în 2015 programul nostru de conducere preventivă Ford Driving Skills for Life, care vine în întâmpinarea tinerilor șoferi și îi învață pe aceștia să conducă responsabil ”, a spus Brassai.

În 2014, la nivel european Ford a vândut 1,16 milioane de vehicule în cele 20 de piețe, ceea ce reprezintă o creștere de 7,3 % față de anul precedent. Cota de piață totală a Ford în Europa a crescut cu 0,2% ajungând în 2014 la 8% –  acesta fiind cel mai bun rezultat din 2011 încoace. Ford rămâne în continuare cea de-a doua cea mai bine vândută marcă din Europa.

Adaugati comentariu