Cu 77% mai mulţi bărbaţi decât femei încheie asigurări CASCO


Principalele linii de asigurare faţă de care bărbaţii şi femeile au atitudini diferite sunt:
– Asigurările auto (CASCO) – cum poate era de aşteptat, domnii au mai multă grijă de acest aspect, fiind cu
77% mai mulţi bărbaţi care încheie astfel de poliţe decât femei.
– Răspundere profesională – dintr-un motiv pe care încă specialiştii Gothaer nu şi l-au putut explica (nici economic, nici sociologic sau psihologic), se pare că doamnele care încheie astfel de asigurări sunt cu
101% mai multe decât bărbaţii!
– Asigurările de locuinţă – cu toate că sunt pe ”lista de cumpărături” a doamnelor, se pare că tot domnii sunt
cei care au mai des grijă de acest aspect. Bărbaţii au încheiat cu 29% mai multe poliţe facultative de locuinţă şi cu 23% mai multe poliţe PAD decât femeile.
Potrivit analizei, femeile sunt cele care au grijă ca vacanţele familiei, pentru că 72% dintre poliţele achiziţionate de clientele companiei sunt asigurări medicale pentru călătorii în străinătate (asigurări travel). 23% dintre doamne cumpără asigurări pentru locuinţă, 13%, PAD – poliţa de asigurare împotriva dezastrelor naturale şi 10%, ”Casa Mea” – asigurarea facultativă a locuinţei de la Gothaer.
Totodată, datele interne din portofoliul Gothaer relevă faptul că bărbaţii încheie cu 18% mai multe poliţe
prin platforma online.gothaer.ro decât doamnele.
Dacă ne uităm însă la modalitatea de plată a primelor de asigurare, vedem că femeile nu optează pentru plata poliţelor de asigurare în rate, întrucât 97% dintre ele achită poliţele într-o singură tranşă. Potrivit Gothaer, un argument ar fi şi faptul că în ”coşul lor de cumpărături” sunt multe asigurări medicale de călătorie în străinătate care se achită, de regulă, integral în momentul contractării.
Datele au reieşit exclusiv din analiza portofoliului Gothaer Asigurări Reasigurări din perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017 şi nu reflectă o imagine globală a pieţei de asigurări din România. Portofoliul retail al companiei este împărţit aproape egal între femei (49%) şi bărbaţi (51%).
„Indiferent de modul în care bărbaţii şi femeile înţeleg să se raporteze la asigurări, la Gothaer, toţi clienţii beneficiază de un tratament egal şi transparent, care asigură prevenţia împotriva oricărei forme de discriminare pe criterii de sex, vârstă, religie, rasă, categorie socială, naţionalitate etc”, au conchis reprezentanţii companiei de asigurări.