Advertisement
Târgu-Jiu
Home Infrastructură Constructorul VO Târgu-Jiu, presat să finalizeze șoseaua în acest an. Lucrarea a început în 2014

Constructorul VO Târgu-Jiu, presat să finalizeze șoseaua în acest an. Lucrarea a început în 2014

Varianta Ocolitoare Târgu-Jiu este construită în proporție de 59,5%, iar secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, i-a cerut antreprenorului să finalizeze proiectul până la finalul anului, considerând că lucrarea ”trenează de prea mult timp”. Construcția a demarat în 2014 și se află sub al doilea contract.

Lucrările la Centura Municipiului Târgu-Jiu presupun construcția a 19,9 km de șosea, la care se adaugă un drum de legătură cu DJ 665 de 1,377 km, 4 poduri, 8 pasaje, dintre care 3 sunt cuprinse la nodurile rutiere, și 3 intersecții la nivel.

Antreprenorul a adus pe șantier de 218 muncitori și 102 utilaje.

”I-am solicitat actualului constructor să se mobilizeze, astfel încât să finalizeze și să închidă șantierul acesta, care trenează de prea mult timp, până la finalul acetui an. Sprijinim și presăm antreprenorul cu tot ceea ce este necesar bunei desfășurări a lucrărilor, inclusiv efectuarea plăților, însă vom fi foarte stricți în ceea ce privește monitorizarea proiectului, precum și în aplicarea penalităților de care este pasibil antreprenorul, în cazul nerespectării termenului. Sper să reușim ca, la sfârșitul anului, să dăm în trafic acest obiectiv, cel puțin parțial”, a menționat secretarul de stat.

Valoarea contractului este de 42,2 mil. euro, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri externe.

După finalizarea lucrărilor, accesul pe VO Târgu-Jiu se va face din DN 66 (E79), de la km 69+800 (kilometraj pe DN 66), atât către est (14,909 km), cât şi către vest (5,078 km).

În septembrie 2020, CNAIR a semnat contractul pentru finalizarea construcţiei Variantei Ocolitoare Târgu Jiu cu Asocierea Secol Societa Edile Costruzioni e Lavori – Secol România.

Contractul iniţial, încheiat în 2013 cu italienii de la Collini, a fost reziliat în luna mai 2018, stadiul fizic al construcției fiind de aproximativ 40%. Primele lucrări au început în 2014 și trebuiau finalizate în 2016.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Circulaţia pe Transalpina, între Rânca și Obârşia Lotrului, se deschide vineri dimineaţa

”Rabla local” ajunge şi în Sectorul 3. Vor putea fi casate 3.000 de autoturisme uzate

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

drumul expres Oradea - Arad
Infrastructură

Drumul expres Oradea – Arad a primit Acordul de mediu, ultimul pas înainte de lansarea în licitație

La sediul Ministerului mediului, în prezența ministrului Mircea Fechet, a fost semnat Acordul...

Măgurele Expres
Infrastructură

Proiectul ”Orbital București”. Începe proiectarea Drumului Radial DR 10 Măgurele Expres

Asocierea DP Consult – Explan a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru elaborarea...

3 benzi
Infrastructură

Lărgirea la 3 benzi a unor sectoare din autostrăzile A1, A2 şi A3. Oferte pentru proiectare

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit patru oferte...

autostrada Timișoara - Moravița A9
Infrastructură

Finanțare europeană pentru proiectarea și execuția Autostrăzii A9 Timișoara – Moravița

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a depus cererea de...