Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) organizeaza o licitaţie deschisă pentru achiziţionarea a 14 autoutilitare de transport mixt 2×4, valoarea estimată a contractului fiind de 2.411.556 lei fără TVA.
Potrivit anunţului, fondurile necesare sunt obţinute de la bugetul de stat în scopul cheltuielilor de investiţii. Ca atare, CNAIR precizează că încheierea contractului de achiziţie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finanţării. „Autoritatea contractantă va anula prezenta procedură în situaţia în care finanţarea nu va putea fi identificata/asigurata”, se arată în clauza rezolutorie aferentă anunţului de licitaţie.
Durata contractului este de 29 de luni de la data atribuirii, fiind defalcat astfel: 1 lună pentru emiterea comenzii, 4 luni pentru livrarea produselor şi 24 luni perioada de garanţie a produselor.
Criteriul de atribuire este cel mai preţ, dar pentru a se ajunge în această etapă ofertanţii trebuie să demonstreze că cifra totală de afaceri din 2015 a fost de minim 1.200.000 lei şi că au livrat în ultimii 3 ani produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire, în valoare cumulată de minim 1.200.000 lei fără TVA.
CNAIR precizează că prin produse similare se înţelege orice fel de autoutilitară, fie ca este destinată transportului de persoane sau doar pentru marfă tip furgonetă.
În plus, ofertanţii trebuie să demonstreze că nu se încadrează în prevederile art. 167 din Legea nr. 98/ 2016, adică nu au încălcat obligaţiile în domeniul legislaţiei de mediu, sociale şi a muncii; nu sunt în faliment sau insolvenţă; nu au active administrate de lichidator; nu au încheiat acorduri cu alţi operatori economici care vizează denaturarea concurenţei; nu sunt implicaţi direct sau indirect în pregătirea acestei proceduri de achiziţii publice, nu sunt în conflict de interese care decurge din participarea la procedura de achiziţii publice”; nu sunt vinovaţi de comiterea unei abateri profesionale grave, etc.
Totodată, CNAIR va exclude din procedura de atribuire orice operator economic despre care are cunoştinţă că şi-a încălcat obligaţiile privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat, iar acest lucru a fost stabilit printr-o hotărâre judecătoreasca sau decizie administrativă având caracter definitiv şi obligatoriu.
Termenul limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente este data de 13 februarie 2017, ora 16:00, iar termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14 februarie 2017, ora 16:00.
Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 13 martie 2017, ora 18:00.
Comentați?