Advertisement

Suplacu de Barcău - Chiribiş
Home Infrastructură Cinci oferte pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiş, parte din Autostrada A3 Transilvania

Cinci oferte pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiş, parte din Autostrada A3 Transilvania

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit cinci oferte pentru proiectarea şi execuţia secţiunii Suplacu de Barcău – Chiribiş, în lungime de 26,35 kilometri, parte din Autostrada A3 Transilvania.

„Au fost depuse cinci oferte pentru proiectarea şi execuţia secţiunii Suplacu de Barcău – Chiribiş (26,35 km) a Autostrăzii Transilvania. Constructorii şi proiectanţii din România, Ungaria şi Turcia care concurează pentru acest contract în valoare de 937,53 milioane de lei (fără TVA) – finanţat din Fonduri Europene Nerambursabile – vor avea la dispoziţie maximum 24 de luni (din care 6 luni perioada de proiectare şi 18 luni perioada de execuţie) pentru finalizarea lucrărilor şi deschiderea circulaţiei”, a precizat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Operatorii economici care au depus oferte sunt:

  • Construcţii Erbaşu (România),
  • Asocierea Duna Group Internaţional KFT – Duna Construcţii Ro (Ungaria – România),
  • Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret AS (Turcia),
  • Nurol Insaat Ve Ticaret AS (Turcia),
  • Asocierea Precon Transilvania – Citadina 98 (România).

În cadrul contractului, vor fi realizate mai multe lucrări de artă, incluzând 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, printre care unul de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m, peste Lacul de acumulare de la Suplacu de Barcău (km 6+655).

Construcția lotului Suplacu de Barcău – Chiribiş a început în 2004, de către Bechtel, dar a fost abandonată în 2013. CNAIR a reușit să mai atribuie o dată lucrările în anul 2015, dar spaniolii de la Corsan-Corviam Construccion nu au reușit să se mobilizeze, contractul fiind reziliat din nou în anul 2016. Ulterior, a mai fost lansată o licitație câștigată de sibienii de la Construcții SA, însă procedura nu s-a finalizat cu succes. Ultima licitație, adjudecată de Asocierea Erbașu – Drum Asfalt, a fost, la rândul său, anulată.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Patru IVECO DAILY pentru Crucea Roșie Română

Au început testele de rezistență la Podul suspendat de la Brăila

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...

Timișoara - Moravița
Infrastructură

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a...

A8
Infrastructură

Licitații în pregătire pentru loturile montane ale Autostrăzii Unirii A8, ce însumează 116 km

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNAIR) a aprobat...

Podul peste Prut
Infrastructură

Contract semnat pentru construcția ansamblului de poduri peste Prut. Lucrările vor dura 2 ani

Contractul pentru construcţia ansamblului de poduri peste Prut, la Ungheni, a fost...