Cele mai populare nume de companii. Peste 22.000 fime folosesc TRANS

Deşi poate sună bine, numele unei companii nu este criteriul după care te ghidezi când vrei să închei parteneriate de afaceri. "Reţeta" clasică rămâne verificarea datele financiare, a problemelor cu furnizorii sau a disputelor comerciale.



Românii sunt un popor creativ, plin de imaginaţie, inclusiv în afaceri, acolo unde îţi trebuie multă inventivitate pentru a trece cu bine prin furcile caudine ale blocajului financiar. Dincolo de modul în care reuşesc să se descurce în business, unii cu succes, alţii mai greu, există un capitol la care, cu siguranţă, antreprenorii români stau foarte bine – cartea de vizită. Din datele statistice ONRC, analizate de KeysFin, pare că nu există antreprenor care să nu aspire la ideea de a-şi trece în denumirea firmei un „internaţional”, un „business”, „impex”, „management” sau „consulting”.

Tu ai face afaceri cu o firmă cu denumirea „Simplu şi eficient SRL” sau cu „Sigur că da SRL”? La prima vedere, premizele par a fi pozitive. Lucrurile par a fi ceva mai complicate, din această perspectivă, dacă vrei să faci afaceri cu „Vodoo Solutions” sau mai ales cu „Ultimul Neuron SRL”.

Soluţia este să le verifici datele financiare, să vezi dacă nu au probleme cu furnizorii, dispute comerciale etc. Verificarea temeinică a afacerii este valabilă, bineînţeles, în cazul tuturor companiilor, inclusiv a celor care poartă denumiri precum „Toate Bune SRL”’.

Asta pentru că, dincolo de faţadă, în spate se pot ascunde balauri (vezi cazul Balaurul SRL), zmei (Zmeul Zmeilor SRL) sau, de ce nu un Făt-Frumos (Făt Frumos SRL). Din denumire, pare că investitorii şi-au asumat un rol bine definit în comunitatea de business însă, ca de obicei, aparenţele pot să înşele. Făt-Frumos poate fi, până la urmă, un balaur şi să îţi creeze probleme mai ceva ca varanii (Varanul SRL) sau cormoranii (Cormoran SRL).

Ideea e că, dacă vrei afaceri sigure, trebuie să apelezi la serviciile de business information, ca să nu cazi în „Prăpastia SRL” sau să ajungi în „Faliment SRL” şi, pe cale de consecinţă în „Iad SRL„.

„Românii sunt extrem de inventivi atunci când vine vorba de a-şi denumi afacerea. Cei mai mulţi aspiră la business-uri serioase, motiv pentru care vor să-şi asigure, încă din denumire, aspiraţiile profesionale. Aşa s-a ajuns ca peste 22.000 de firme să includă denumirea de TRANS, IMPEX (17702), CONSTRUCT (17582), CONSULTING (11339), GROUP/GRUP (10443), INVEST (9210), EURO (7322), TOP (peste 5122), INTERNATIONAL/INTERNAŢIONAL (5084) sau BUSINESS (4714).
După cifra de afaceri, lideri sunt companiile care includ în numele lor TRANS (42,4 miliarde lei), IMPEX (29,2 miliarde lei) şi TRADING (27,9 miliarde lei)”, arată analiza KeysFin.

Adaugati comentariu