Advertisement

program
Home Miscellanea Business Ce îşi doresc românii de la locul de muncă? Săptămâna de lucru de 4 zile și un program flexibil şi hibrid

Ce îşi doresc românii de la locul de muncă? Săptămâna de lucru de 4 zile și un program flexibil şi hibrid

Managerii vor program flexibil şi hibrid, iar angajaţii fără funcţie de conducere ar alege săptămâna de lucru de patru zile, arată un studiu realizat de MSL The Practice, parte din Publicis Groupe România, şi eJobs.

Astfel, modul de lucru hibrid este cel preferat de majoritatea angajaţilor intervievaţi în cadrul studiului (58%), salariaţii fără funcţie de conducere preferând într-un procent mai mare să lucreze de acasă. Cei mai mulţi îşi doresc flexibilitate din partea angajatorului în ceea ce priveşte ora de începere şi de terminare a programului de lucru, peste o treime dintre respondenţi optând pentru această variantă. Managerii sunt mai interesaţi decât alte categorii de angajaţi de stabilirea programului de lucru în funcţie de îndeplinirea sarcinilor de muncă şi nu de ore fixe.

„Chiar dacă, pentru angajaţii din toate industriile, salariul şi beneficiile oferite de către angajator sunt factorii principali de alegere a unui loc de muncă, fiecare industrie are particularităţile ei în ceea ce priveşte ceilalţi factori motivatori de alegere a unui angajator sau de a părăsi actualul loc de muncă. Astfel că o analiză mai detaliată pe fiecare industrie ajută companiile să ia deciziile legate de adaptarea EVP-ului sau a întregii strategii de Employer Branding, bazându-se pe date concrete. Pe lângă acest studiu pe industrii, putem merge şi mai în profunzime cu ajutorul unui studiu personalizat dedicat unei organizaţii ca prim pas într-un Employer Branding Audit”, a precizat Stela Toderaşcu, Employer Branding Director, MSL The Practice.

Raluca Dumitra, Head of Marketing, eJobs România, a completat: „Candidaţii şi angajaţii sunt destul de hotărâţi atunci când vine vorba despre aşteptările pe care le au de la un loc de muncă şi de la un angajator. Ştiu foarte bine ce îşi doresc, la ce sunt dispuşi să renunţe, ce i-ar putea determina să plece de la un loc de muncă sau cum ar putea fi convinşi să accepte o ofertă nouă de job. Lista aşteptărilor pe care le au reprezintă un bun punct de start pentru companiile care lucrează la propriul brand de angajator, fie că acum îl construiesc, fie că sunt în poziţia în care trebuie să-l „repare”. Mai ales că sunt suficient de multe indicii venite din partea respondenţilor care nu presupun neapărat eforturi financiare, ci o regândire a culturii organizaţionale”.

Potrivit studiului, indiferent de industria în care activează, angajaţii intervievaţi în cadrul studiului preferă modul de lucru hibrid (58%), iar salariaţii fără funcţie de conducere preferă să lucreze de acasă. În plus, cei mai mulţi angajaţi declară că îşi doresc flexibilitate din partea angajatorului în ceea ce priveşte ora de începere şi de terminare a programului de lucru, peste o treime dintre respondenţi optând pentru această variantă. Managerii sunt mai interesaţi decât alte categorii de angajaţi de stabilirea programului de lucru în funcţie de îndeplinirea sarcinilor de muncă şi nu de ore fixe.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Mașini electrice. Producătorul chinez BYD și-a triplat profitul net

Trenul metropolitan din regiunea București – Ilfov va fi extins spre Scroviștea și Fundulea

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

eldrive
Business

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia BERD – Eldrive Holding – Renalfa Solarpro Group

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare...

volvo
Business

Volvo renunță la planul de a vinde numai vehicule electrice din 2030

Compania auto Volvo a anunțat că și-a abandonat obiectivul de a produce...

MOL
Business

MOL a început să producă hidrogen verde în cea mai mare fabrică din regiune

La rafinăria MOL din Százhalombatta a început producția în cea mai mare...

Chrysler
Business

Stellantis refuză să vândă Chrysler strănepotului fondatorului mărcii

Strănepotul fondatorului Chrysler l-a contactat pe șeful Stellantis pentru a-și exprima nemulțumirea...