Advertisement

lotul Biharia-Borş
Home Infrastructură Bani europeni pentru modernizarea tronsonului Cernavodă – Ion Corvin

Bani europeni pentru modernizarea tronsonului Cernavodă – Ion Corvin

Peste 155 milioane de lei vor fi alocaţi pentru reabilitarea şi modernizarea drumului judeţean DJ 223 din jud.Constanţa, pe un tronson de 39 de kilometri.

Reprezentanţii Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene (MDRAPFE) au semnat contractul de finanţare pentru proiectul de modernizare a DJ 223 pe tronsonul Cernavodă – Rasova – Aliman – Ion Corvin (39 km). Proiectul va fi implementat în următorii cinci ani şi implică lucrări de reabilitare şi modernizare a acestui tronson, construirea de trotuare şi piste pentru biciclete, precum şi construirea sau modernizarea staţiilor de autobuz.

Printre beneficiarii acestui proiect se numără cele aproximativ 28.000 de persoane din localităţile amplasate pe traseul propus, dar şi angajaţii companiei care va realiza implementarea investiţiei (conform documentaţiei tehnico-economice, prin implementarea proiectului se vor crea 250 noi locuri de muncă), care vor avea şansa unei stabilităţi financiare oferite de garanţia unui venit constant, dar şi ocazia de a putea performa pe plan profesional.

Tot în categoria beneficiarilor intră şi agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea în localităţile respective, administraţiile locale şi potenţialii investitori în arealul vestului judeţului Constanţa şi zona dunăreană, proprietarii şi conducătorii de autovehicule (prin îmbunătăţirea parametrilor relevanţi: creşterea vitezei, a siguranţei rutiere şi a portanţei sectorului de drum modernizat).

Proiectul „Reabilitarea şi modernizarea drumului judeţean DJ 223 pe tronsonul Cernavodă – Rasova – Aliman – Ion Corvin’ este finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020, Axa prioritară 6 – Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regională, Prioritate de investiţii 6.1 – Stimularea mobilităţii regionale prin conectarea nodurilor secundare şi terţiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale.

Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020 are ca obiectiv general creşterea competitivităţii economice şi îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale comunităţilor locale şi regionale, prin sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri, infrastructurii şi serviciilor, pentru dezvoltarea durabilă a regiunilor, astfel încât acestea să îşi poată gestiona în mod eficient resursele şi să îşi valorifice potenţialul de inovare şi de asimilare a progresului tehnologic.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

pod peste Dunăre
Infrastructură

11 oferte pentru proiectarea celui de-al doilea pod peste Dunăre, la Giurgiu

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit 11 oferte...

Autostrada Timișoara - Moravița
Infrastructură

Autostrada Timișoara – Moravița A9. Constructor desemnat pentru lotul 2 Jebel – Moravița

Compania Porr Construct a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru construirea lotului 2...

Arad – Oradea
Infrastructură

Drumul Expres Arad – Oradea. Autorizație pentru construirea Lotului 3

Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru Lotul 3 al Drumului...

Comarnic
Infrastructură

Guvernul a majorat valoarea investiției pentru Varianta Ocolitoare Comarnic

Guvernul a reaprobat, prin hotărâre, indicatorii tehnico – economici pentru Varianta Ocolitoare...