Advertisement

LEKTRI.CO
Home Miscellanea Business Producătorul român de stații de încărcare LEKTRI.CO semnează două noi parteneriate

Producătorul român de stații de încărcare LEKTRI.CO semnează două noi parteneriate

LEKTRI.CO, unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul mobilității electrice din România, anunță completarea portofoliului de reselleri cu doi dintre cei mai mari jucători din piața comerțului de tehnologie – Altex și Romstal, ajungând la 55 de parteneri atât local, cât și în afara țării.

„Ne dorim să ajungem în cât mai multe case din România, la cât mai mulți posesori de autovehicule electrice, astfel că mizăm pe o strânsă colaborare cu toți partenerii noștri. Ne mândrim cu faptul că avem alături nume mari, precum Altex sau Romstal, prin intermediul cărora suntem în fiecare zi cu un pas mai aproape de clientul final, facilitându-i acestuia experiența de achiziție. Pe viitor ne propunem să continuăm dezvoltarea rețelei de parteneri și, bineînțeles, consolidarea relației cu cei existenți”, a declarat Claudiu Suma, CEO LEKTRI.CO.

În prezent, compania numără 17 parteneriate semnate pe plan local, respectiv 38 de parteneri în afara țării, în principal în UE, cu cea mai mare pondere în Italia și Polonia. Printre cele mai mari nume locale, pe lângă cei doi menționați, se numără Media Galaxy, Autovision, EV Mobility, Sion Solution, SpyShop, Charger.ro ș.a.. Totodată, LEKTRI.CO numără 8 instalatori în România și 16 în UE.

Până în prezent, compania se află în graficul de estimări propus la începutul anului referitor la numărul de parteneri. Reprezentanții LEKTRI.CO se așteaptă la creșteri și pentru începutul lui 2023, având deja discuții avansate în acest sens.

Produsele LEKTRI.CO, listate pe cele mai mari platforme de marketplace, printre care eMag și Amazon

Totodată, pentru a ajunge mai ușor la clienții finali și a le facilita acestora procesul de achiziție, LEKTRI.CO și-a listat produsele și pe platforme de marketplace internaționale, mizând puternic în această direcție din toamna anului curent.

„Prin listarea pe principalele platforme de marketplace intenționăm să ne facem cunoscuți și să intrăm pe unele piețe pe care nu avem un număr foarte mare de reselleri. Alegem aceste colaborări în funcție de încrederea pe care o oferă clienților, serviciul de customer service, însă ne uităm și la indicii precum notorietate, trafic, poziționare pe piață etc.. Momentan ne aflăm pe unele dintre cele mai mari marketplace-uri și ne propunem să ne extindem cât mai mult”, a completat Claudiu Suma.

Produsele LEKTRI.CO se regăsesc atât pe eMag, în țări precum România, Bulgaria și Ungaria, cât și pe Amazon (în Italia, Franța, Germania, Suedia, Spania, Polonia, Olanda și Belgia) sau Allegro (doar în Polonia). În primul semestru din 2023, compania își propune listarea și pe site-uri precum Alliexpress și Alibaba din China.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Chinezii de la CCECC au câștigat licitația pentru un lot de pe Autostrada de Centură

Londra extinde zona cu emisii reduse. Pentru vehiculele neconforme, taxa va fi de 12,50 lire pe zi

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

volvo
Business

Volvo renunță la planul de a vinde numai vehicule electrice din 2030

Compania auto Volvo a anunțat că și-a abandonat obiectivul de a produce...

MOL
Business

MOL a început să producă hidrogen verde în cea mai mare fabrică din regiune

La rafinăria MOL din Százhalombatta a început producția în cea mai mare...

Chrysler
Business

Stellantis refuză să vândă Chrysler strănepotului fondatorului mărcii

Strănepotul fondatorului Chrysler l-a contactat pe șeful Stellantis pentru a-și exprima nemulțumirea...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...