Advertisement

Sighişoara
Home Infrastructură Începe proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Sighişoara. Va avea doar o bandă pe sens

Începe proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Sighişoara. Va avea doar o bandă pe sens

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov (DRDP) Braşov va semna contractul de proiectare și execuție a Variantei de Ocolire Sighişoara, valoarea acestuia fiind de 257,8 milioane de lei.

”În urma reevaluării ofertelor depuse pentru proiectarea și execuția Variantei de Ocolire Sighişoara și expirarea termenului legal pentru depunerea contestațiilor (perioadă în care nu a fost depusă nicio contestație), ofertantul declarat câștigător este „Asocierea S.C. Clean Prest Aactiv S.R.L – S.C. T Dancor Romconstruct S.R.L. – ILCI Insaat Sanayi Ve Ticaret A.Ș. – S.C. Proiect-Construct Regiunea Transilvania S.R.L”, același care fusese declarat câștigător și în luna aprilie a acestui an. Contractul are o valoare de 257.772.291,56 lei fără TVA, iar durata de execuție este de 38 luni (14 luni pentru proiectare și 24 luni pentru execuție)”, a anunţat DRDP Braşov.

Varianta de ocolire Sighişoara, cu o lungime de 13,057 km este localizată în județul Mureș, și va avea câte o bandă pe sens. Traseul ocolitoarei se desprinde din DN 13 la km 108+600 (kilometraj pe DN 13) în partea de est a municipiului, în apropierea localității Albești, după care se îndreaptă către nord-est revenind în DN 13 la km 123+120 (kilometraj pe DN 13) în apropierea localității Hetiur.

Structurile mai importante de pe traseu sunt:
– la km 0+423 (în zona Albești) este prevăzut un pasaj de 74,12 m pentru traversarea căii ferate și a drumului național DN13;
– la km 1+870 traversarea râului Târnava Mare și a pârâului Satului se va face printr-un pod de 134,20 m;
– la km 12+760 (în zona Hetiur) înainte de intersecția cu DN13, Varianta de ocolitoare Sighișoara traversează o vale adâncă fără curs de apa, pentru traversarea acesteia fiind prevăzut un viaduct cu 6 deschideri, lung de 150 m.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Oamenii de afaceri din Germania de Est nu vor embargou asupra petrolului rusesc

Tot mai multe accidentele grave în care sunt implicaţi conducătorii de trotinete electrice

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...