Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto Nokian Tyres, inventatorul anvelopei de iarnă, aniversează 120 de ani

Nokian Tyres, inventatorul anvelopei de iarnă, aniversează 120 de ani

Nokian Tyres aniversează 120 de ani de la pionieratul său în industrie, o perioadă în care şi-a extins activitatea la nivel global.

Etapele de dezvoltare ale Nokian Tyres ilustrează o poveste interesantă din istoria industriei finlandeze a cauciucului. Înfiinţată în anul 1898 sub numele de Suomen Gummitehdas Osakeyhtiö, compania producea galoşi, sigilii de cauciuc, diferite tipuri de furtunuri, bastoane de poliţie şi, mai târziu, pneuri pentru biciclete. Producţia anvelopelor pentru autovehicule a debutat la începutul anilor 1900, odată cu creşterea numărului de autoturisme.

„Suntem mândri de originile noastre şi de moştenirea însemnată constituită din pionieratul tehnologic, înalta calitate a produselor şi spiritul Hakkapeliitta. Fiind buni cunoscători ai condiţiilor meteorologice dificile, am promovat şi facilitat de-a lungul decadelor transportul în deplină siguranţă. Nu bucurăm de o bază solidă pe care ne propunem să construim împreună cu personalul nostru, clienţii şi partenerii noştri, o poveste de succes răsunătoare”, a afirmat Hille Korhonen, preşedinte şi CEO, Nokian Tyres.

Pentru Nokian Tyres însă, primul succes notabil în industria anvelopelor s-a înregistrat în anul 1934, când compania a dezvoltat prima anvelopă de iarnă din lume, Kelirengas.

nokian
Prima anvelopă de iarnă

 

Doi ani mai târziu, compania a produs prima anvelopă de iarnă Hakkapeliitta, ceea ce a oferit companiei oportunitatea de creştere şi expansiune pe piaţa internaţională. Nokian Hakkapeliitta a fost brandul lider pe piaţa anvelopelor de iarnă pentru mai bine de 80 de ani.

Citiţi continuarea pe www.autoexpert.ro

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...