Advertisement

Schaeffler AG
Home Miscellanea Business Schaeffler a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group. Ce se întâmplă în România

Schaeffler a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group. Ce se întâmplă în România

Schaeffler AG a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group AG care a fost anunțată acum aproape un an. Integrarea consolidează prezența Schaeffler în patru locații din România, la Brașov, Timișoara, Iași și Sibiu.

Fuziunea Vitesco în Schaeffler a intrat în vigoare de la 1 octombrie, odată cu înregistrarea finală a operațiunii în registrul comercial al Schaeffler. În același timp, conversia acțiunilor comune fără drept de vot ale Schaeffler în acțiuni comune cu drept de vot complet a fost finalizată.

„Odată cu finalizarea fuziunii cu Vitesco, Schaeffler intră într-un nou capitol în istoria sa corporativă. În ciuda mediului provocator, tranzacția complexă a fost finalizată cu succes conform planului în mai puțin de un an. Acest lucru demonstrează că cele două companii nu sunt doar o compatibile din punct de vedere tehnologic, ci și și din punct de vedere cultural. Așteptăm cu nerăbdare continuarea colaborării noastre. Împreună, vom crea o companie lider in Motion Technology.”, a precizat Klaus Rosenfeld, CEO al Schaeffler AG

„Schaeffler și Vitesco sunt mai puternice împreună. Fuziunea pune baza pentru ca Schaeffler AG să continue să-și mențină traiectoria de creștere profitabilă în viitor. Ca și în trecut, familia Schaeffler va continua să sprijine îndeaproape Grupul Schaeffler ca acționar de ancorare pe termen lung. Este o mare plăcere pentru mine – și în numele mamei mele Maria-Elisabeth Schaeffler-Thumann – să îi întâmpin cu căldură pe angajații extrem de competenți ai Vitesco în cadrul Grupului Schaeffler.”, a adăugat Georg F. W. Schaeffler, Acționar de familie și Președinte al Consiliului de Supraveghere al Schaeffler AG

Potrivit Schaeffler, fuziunea cu Vitesco îi întărește poziția ca unul dintre cei mai importanți angajatori din domeniul industrial în România. Cu o prezență semnificativă în Brașov, Timișoara, Iași și Sibiu, această integrare creează un centru de competență global și unul dintre cele mai importante hub-uri ale grupului în pregătirea viitoarelor tehnologii din domeniul mobilității.

Pentru România, integrarea celor două companii aduce o aliniere puternică între cercetare și dezvoltare, producție și tehnologie, într-un mix unic ce acoperă atât industria auto, cât și alte sectoare industriale importante. Pe măsură ce navighează provocările curente care afectează sectorul aplicațiilor industriale această fuziune poziționează operațiunile din România strategic în cadrul global Schaeffler. Acestea vor avea astfel un rol cheie rezultat din îmbinarea capabilităților în domeniul dezvoltării și testării de produse cu un nivel ridicat de expertiză în producție.

„Integrarea celor două companii în România ne oferă oportunitatea de a deveni un lider regional în dezvoltarea și realizarea de soluții industriale inovative în toate domeniile legate de mobilitate. Cu peste 8.500 de angajați și o cifră de afaceri cumulată de aproape 1,5 miliarde de euro în România la nivelul anului 2023, avem șansa deosebită de a contribui la tehnologii esențiale pentru viitorul mobilității globale. Prin această integrare, ne consolidăm operațiunile, dar și competențele tehnice și know-how-ul necesare pentru a putea face tehnologia mobilității mai eficientă, mai curată și sustenabilă.”, a explicat Alexandru Blemovici, CEO Subregiunea România & Sud-Estul Europei.

Acest moment marchează și începutul unui angajament reînnoit față de inovație și sustenabilitate pentru noul Schaeffler, România având un rol central în implementarea acestei viziuni. De la rulmenții de dimensiuni medii și mari produși în Brașov pentru aplicații industriale complexe, până la soluțiile avansate pentru automobilul electric și hibrid dezvoltate în centrele de R&D din țară și produse tot la Brașov, Schaeffler România va continua să fie în prima linie a dezvoltării tehnologice.

Pe o bază pro-forma pentru 2023, compania combinată va avea vânzări anuale consolidate de aproximativ 25 de miliarde de euro, va angaja aproximativ 120.000 de persoane în peste 250 de locații și va avea mai mult de 100 de unități de producție la nivel mondial.

În noua structură, Grupul Schaeffler își va împărți activitățile în patru divizii concentrate, fiecare având poziții de conducere în piețele lor respective: E-Mobility, Powertrain & Chassis (Transmisie & Șasiu), Vehicle Lifetime Solutions and Bearings & Industrial Solutions (Rulmenți și Soluții Industriale). În plus, Grupul Schaeffler își împarte afacerile în patru regiuni – Europa, Americas, Greater China și Asia/Pacific – care vor continua să fie gestionate ca și până acum.

Ca și companie combinată, Schaeffler are un bilanț puternic, economii semnificative de scară și un portofoliu de produse cuprinzător, având opt familii de produse care oferă soluții integrate pentru o gamă largă diversificată de nevoi ale clienților.

Schaeffler se așteaptă – așa cum a fost anunțat inițial – ca fuziunea cu Vitesco să conducă la sinergii de venituri și costuri cu un impact EBIT estimat de 600 de milioane de euro anual. Sinergiile vor fi implementate gradual. Potențialul complet de sinergie este așteptat să fie atins pentru prima dată în 2029.

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Licitații în pregătire pentru loturile montane ale Autostrăzii Unirii A8, ce însumează 116 km

 

Mobilitate inteligentă de la Software République. Proiectul “U1st Vision”

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

ey
Business

EY lansează manifestul pentru stimularea competitivității UE

EY lansează documentul care reprezintă viziunea sa cu privire la competitivitatea europeană,...

afacerile din transporturi
BusinessTransporturi

Afacerile din transporturi au scăzut cu 5,7% în primele șapte luni din 2024

În primele șapte luni din acest an, faţă de perioada corespunzătoare din...

Bosch
Industrie auto

Bosch este al cincilea cel mai dorit angajator din România

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, se clasează, și...

Volkswagen
Industrie auto

Volkswagen și-ar putea reduce forța de muncă cu 10% în Germania

Confruntat cu dificultăți financiare semnificative pe fondul unei tranziții incerte la modelele...