Advertisement

Focșani - Brăila
Home Infrastructură Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) documentația pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani – Brăila, o investiție estimată la aproximativ un miliard de Euro, finanțată din fonduri europene.

,,Drumul Expres Focșani – Brăila va asigura legătura între Autostrada Moldovei Ploiești-Pașcani (A7), Podul peste Dunăre de la Brăila, Drumul Expres Brăila-Galați (DEx 6), Tulcea și Constanța, iar contractul pentru proiectare și execuție va fi publicat în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice (SEAP) într-un singur lot, devenind astfel, cel mai lung tronson de Drum de Mare Viteză care va fi construit în cadrul unui singur contract. Am avut în vedere mai mult criterii pentru care am luat această decizie. Este o zonă de câmpie unde managementul de șantier trebuie foarte bine gândit, inclusiv sursele pentru materialele de umplutură. Din acest motiv, dar și pentru a optimiza execuția efectivă a șantierului am decis să-l scoatem la licitație într-un singur lot. Asta nu înseamnă că viitorul antreprenor nu va putea da în trafic segmente din acest drum care vor avea descărcări și vor funcționa independent. Totodată, am ales câteva criterii ce reprezintă un element de noutate pentru o asemenea lucrare de infrastructură, criterii care se vor regăsi în documentația de atribuire”, a declarat Directorul General al CNIR, Gabriel Budescu.

Drumul Expres Focșani – Brăila va avea o lungime de 73 kilometri, iar durata contractului va fi de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuție. Drumul Expres va avea două benzi pe sens, acostament consolidat și parapete de beton tip New Jersey pentru zona mediană. Pe traseu sunt prevăzute șase noduri rutiere și 57 de structuri (poduri și pasaje).

În punctajul pentru licitație, CNIR a inclus criterii sociale (angajarea forței de muncă din plan local) și pentru protecția mediului. După validarea de către ANAP, contractul va fi vizibil și în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

 

Stellantis, adus în instanță de investitori. Întâi în SUA, acum în Țările de Jos

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

satu mare
Infrastructură

Cinci oferte pentru un nou drum expres, Satu Mare – granița cu Ungaria (Oar)

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit cinci oferte pentru...

Moravița
Infrastructură

Contractul pentru construcţia lotului 2 al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa intră în procedură de licitaţie

Construcţia lotului 2 Jebel – Moravița, în lungime de 33,49 de kilometri,...

Autostrada A7
Infrastructură

Autostrada A7: La începutul lunii decembrie se va circula între Buzău şi Focşani

La începutul lunii decembrie se va circula pe toate cele patru loturi...

Dâmbovița
Infrastructură

Pod nou peste Dâmbovița în Sectorul 3 al Capitalei

Un nou pod peste râul Dâmbovița, construit în dreptul străzii Drumul Lunca...