Advertisement

Arad-Oradea
Home Infrastructură 8 oferte pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea

8 oferte pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea

La licitația pentru construcţia celor 39,7 km ai lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 8 oferte din partea unor companii din România, Bulgaria, Ucraina şi Turcia, a anunțat directorului general al CNAIR, Cristian Pistol.

Cele opt oferte au fost transmise de către Asocierea BOG’ART SRL (lider) – Trace Group Hold PLC – G.P. Group JSC (Romania – Bulgaria); Asocierea Construcţii Erbaşu SA (lider) – Concelex SRL (România); Asocierea Drum Asfalt SRL (lider) – Automagistral Pivden SRL – (România – Ucraina); Asocierea IC Ictas Inşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş. – Rotary Constructuu Mentenanţa SA (Turcia – România); Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S. (lider) – Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. – (Turcia); Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (Turcia); Asocierea Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret ve Sanayi A.S (lider) – Straco Holding SRL (Turcia – România); Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi A.S. (lider) – Infravis SRL (Turcia – România).

Contractul pentru lotul 2 al Drumului Expres Arad – Oradea are o valoare estimată de 3,41 miliarde de lei (fără TVA) și prevede inclusiv construcţia unui pod de o complexitate tehnică ridicată (în lungime de 1.091 m), realizarea drumului de legătură cu Ungaria (în lungime de 10 km) şi un punct de trecere a frontierei (PTF). Construcția tronsonului ar trebui finalizată în 24 de luni.

Drumul Expres Arad – Oradea are o lungime totală de 120,47 km şi este împărţit în 3 loturi:

Lotul 1 Oradea – Salonta (33,7 km), la care se adaugă legătura dintre DN 79 și Salonta, de aproximativ 5 km. Valoarea estimată a investiției se va ridica la 2,74 miliarde de lei (fără TVA), iar pentru execuție au fost depuse, pe 27 iunie, un număr de 7 oferte de la constructori din România, Turcia, Ucraina și Ungaria.

Lotul 2 Salonta – Chișineu Criș (39,7 km), la care se adaugă drumul de legătură până la granița cu Ungaria (10 km). Valoarea estimată a lucrărilor este de 3,41 miliarde lei (fără TVA).

Lotul 3 Chișineu Criș – Arad (47 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km). Valoarea estimată a lucrărilor este de 3,54 miliarde de lei (fără TVA), iar pentru execuție au fost depuse, pe data de 12 iunie, un număr de 9 oferte de la constructori din România, Ungaria, Bulgaria, Turcia şi Ucraina.

Traseul Drumul Expres Arad – Oradea porneşte din sud-estul localităţii Oradea (drumul de legătură dintre Centura Oradea şi A3) şi se încheie la intersecţia Variantei de Ocolire Arad cu DN 7.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Guvernul pregătește restricționarea circulației mașinilor poluante. Orașele din România vor avea Zone cu nivel scăzut de emisii – ZNSE

 

Cartea de Identitate a Vehiculului (CIV) are un nou format, adaptat prevederilor legislative actuale

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Craiova - Târgu Jiu
Infrastructură

Lotul 6 al drumului de mare viteză Craiova – Târgu Jiu intră în procedură de licitaţie

Lotul 6 al drumului de mare viteză Craiova – Târgu Jiu, în...

Focșani - Brăila
Infrastructură

Un pas înainte pentru construcția Drumului Expres Focșani – Brăila

Licitația pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani – Brăila a fost...

Giurgiu - Ruse II
Infrastructură

Licitație pentru proiectarea Podului peste Dunăre Giurgiu – Ruse II

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a publicat, în SEAT, anunțul...

satu mare
Infrastructură

Cinci oferte pentru un nou drum expres, Satu Mare – granița cu Ungaria (Oar)

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit cinci oferte pentru...