Advertisement

Home Piaţa auto Renault continuă ofensiva în segmentul C cu SUV-ul Symbioz

Renault continuă ofensiva în segmentul C cu SUV-ul Symbioz

Cel mai recent vehicul din cadrul ofensivei mărcii în segmentul C, Renault Symbioz se alătură unei game de modele complementare concepute pentru a satisface toate nevoile clienților.

Symbioz sună ca termenul „symbiose” din limba franceză. Unul ce derivă la rândul lui din cuvântul „symbiosis” din greaca veche, care înseamnă „a trăi împreună”. Și vorbim despre o valoare adânc înrădăcinată în ADN-ul Renault. Una care, de altfel, este exprimată prin conceptul „voitures à vivre”.

Este un cuvânt care este similar în multe limbi: „symbiosis” în engleză, „simbiose” în spaniolă și „simbiosi” în italiană, ceea ce face ca numele Symbioz să fie ușor de înțeles de către un public larg.

Pentru acest nou model compact de familie, ne-am dorit să punem în centrul numelui oamenii și relația specială pe care o familie o are cu mașina sa. Numele Symbioz ilustrează perfect viața alături de vehiculul nostru, un loc ce permite pasagerilor să se identifice cu mașina și să se integreze în mediul înconjurător.

Sylvia Dos Santos, Head of Naming Strategy, Renault Marketing Division

Renault Symbioz și ADN-ul „voitures à vivre”

Symbioz reprezintă noul design al mărcii. Noul SUV este cel mai compact hibrid Renault din segmentul C, având o lungime de doar 4,41 m.

Interiorul este conceput pentru a satisface nevoile întregii familii, cu spațiu și capacitate de încărcare generoase.

Acesta prezintă cele mai noi tehnologii Renault, inclusiv:

  • noua generație a plafonului panoramic din sticlă Solarbay, care are la bază tehnologia PDLC, ce îi permite opacizarea,
  • motorul E-Tech full hybrid de 145 CP care echipează un vehicul cu greutate redusă (sub 1.500 kg), fapt care conferă plăcere în timpul condusului și un consum redus de combustibil.

Renault își continuă ofensiva în segmentul C

 Renault este conectat la clienții săi și determinat să le satisfacă nevoile, fie că sunt persoane fizice sau clienți din zona de flote. În acest sens, marca este prezentă în Europa cu o gamă de vehicule complementare ce aparțin segmentului C, atât modele electrice, cât și hibride:

  • E-Tech electric:
    • Mégane, compact high-tech – 4.20m
    • Scénic, noul model electric dedicat familiei devenit referință – 4.47m

 

  • E-Tech full hybrid:
    • Symbioz, un SUV compact de familie – 4.41m
    • Austral, un SUV premium, high-tech – 4.51m
    • Arkana, un SUV coupé cu design dinamic – 4.56m

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Flotă verdePiaţa auto

Renault deschide comenzile pentru Rafale E-Tech 4×4 de 300 CP

După Rafale E-Tech full hybrid 200 CP, Renault deschide comenzile pentru Rafale...

AutoturismePiaţa auto

Subaru Forester, a șasea generație, prezentat în România

Prezentat în România la SAB 2024, Subaru Forester este un model cheie...

Flotă verdePiaţa auto

SUV-ul Leapmotor C10 lansat la Salonul Auto București

La doar o săptămână de la debutul mărcii Leapmotor în România și...

Flotă verdePiaţa auto

Leapmotor debutează în România. Prețurile anunțate pentru T03

România s-a aliniat debutului european al Leapmotor International. Modelul T03 a fost...