Advertisement

Europa
Home Miscellanea Business Regândirea retailului auto pe măsură ce tinerii continuă să se îndepărteze de reprezentanţe. Studiu EY

Regândirea retailului auto pe măsură ce tinerii continuă să se îndepărteze de reprezentanţe. Studiu EY

Viitorul reprezentanțelor auto va avea nevoie de o reproiectare digitală, pe măsură ce generațiile următoare se vor muta din ce în ce mai mult online, atunci când vine vorba de achiziționarea de vehicule.

Potrivit informațiilor din retail, rezultate din cel mai recent studiu EY Mobility Consumer Index (MCI), care a chestionat 13.000 de cumpărători de automobile din 18 țări, 37% dintre respondenții din Generația Z ar prefera să își cumpere vehiculul online. Doar 13% dintre baby-boomeri spun același lucru, iar procentul crește pentru fiecare generație, cu 20% pentru Generația X și 28% pentru mileniali.

Studiul arată, de asemenea, că instrumentele online de cercetare pentru achiziționarea unui vehicul reprezintă în momentul de față o parte esențială și în creștere a procesului de achiziție, 66% dintre toți cumpărătorii de automobile folosindu-le pentru a aduna informații despre achiziția lor (65% din Gen Z, 69% din mileniali, 66% din Gen X și 60% din baby boomeri).

auto„Odată cu accelerarea tendinței de achiziție online, observăm și schimbări în comportamentul clienților care țin de cumpărarea de obiecte mai personale, precum ceasuri, mașini sau case. Achiziția unei mașini implică mai multe etape, uneori împletind experiențele fizice cu cele online. Așteptarea de a avea experiențe digitale pentru tot ceea ce nu implică atingere fizică devine norma (acces omniprezent la date, la varianta digitală al mașinii și, în curând, plimbări cu mașina în metavers), iar dealerii care vor oferi acest lucru generației Z vor fi câștigătorii în noua arenă auto”, a explicat Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, Chief Innovation Officer, EY România.

În timp ce datele arată în continuare că mai mult de jumătate dintre cumpărători (57%) intenționează să își cumpere următoarea mașină de la un dealer, consumatorii sunt din ce în ce mai deschiși la utilizarea unor instrumente digitale rapide și convenabile pentru cel puțin o parte din procesul de achiziție. 63% dintre cumpărătorii de vehicule electrice (EV) spun că ar fi interesați să rezerve online un test drive și să calculeze prețul unei mașini noi (61%), de exemplu, în timp ce 52% ar folosi un configurator online pentru a explora specificațiile unei mașini”

 

 

CITEȘTE ȘI:

ACAROM: Producţia de vehicule s-a majorat cu 27,7%, în primele 10 luni

Majoritatea românilor folosesc anvelope de sezon pentru maşina personală. Studiu

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Schaeffler AG
BusinessIndustrie auto

Schaeffler a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group. Ce se întâmplă în România

Schaeffler AG a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group AG care a...

ey
Business

EY lansează manifestul pentru stimularea competitivității UE

EY lansează documentul care reprezintă viziunea sa cu privire la competitivitatea europeană,...

afacerile din transporturi
BusinessTransporturi

Afacerile din transporturi au scăzut cu 5,7% în primele șapte luni din 2024

În primele șapte luni din acest an, faţă de perioada corespunzătoare din...

Afacerile din comerțul cu autovehicule
Business

Afacerile din comerțul auto-moto, în creștere cu 2,5% în primele 7 luni

Afacerile din comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, întreţinerea şi repararea autovehiculelor...