Advertisement

Boiţa - Cornetu
Home Infrastructură CNAIR a acceptat 6 candidaturi pentru Autostrada Sibiu – Piteşti, Secţiunea Boiţa – Cornetu

CNAIR a acceptat 6 candidaturi pentru Autostrada Sibiu – Piteşti, Secţiunea Boiţa – Cornetu

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a acceptat 6 candidaturi după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire Proiectare şi Execuţie „Autostrada Sibiu – Piteşti, Secţiunea 2: Boiţa – Cornetu”.

Astfel, în urma aplicării criteriilor de selecţie, conform algoritmului de calcul aferent Criteriilor de selecţie nr. 1-5, pe primele 6 locuri s-au clasat:

  • Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S;
  • Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turiszm Ve Ticaret A.S. – Gulermak Agir Sanayio Inşaat Ve Taahhut A.Ş. – Yapi Merkezi Inşaat Ve Sanayi A.Ş. – Ozaltin Inssat Ticaret Ve Sanayi A.S.;
  • Asocierea Aktor S.A. – Rizzani de Eccher S.p.A;
  • Asocierea Strabag SRL – Acciona Construccion SA;
  • Impresa Pozzarotti & C S.p.A;
  • Astaldi S.p.A.

Potrivit CNAIR, în perioada imediat următoare, Autoritatea Contractantă va transmite Invitaţia de participare la Etapa a II-a a procedurii de atribuire – Etapa de depunere a ofertelor – candidaţilor ante-menţionaţi.

Termenul pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 20 septembrie 2021.

Valoarea estimată a contractului este de 4,6 miliarde de lei plus TVA, iar sursa de finanţare este din fonduri europene nerambursabile.

Traseul secţiunii Boiţa – Cornetu are o lungime de 31,33 kilometri şi include 49 de poduri şi viaducte, 7 tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 metri şi 1.590 metri şi ecoduct în zona localităţii Lazaret.

Pentru Secțiunea Boiţa – Cornetu, termenul de finalizare prevăzut este de 18 luni pentru partea de proiectare şi 50 de luni pentru partea de execuţie, conform factorilor de evaluare din Documentaţia de Atribuire.

 

CITEȘTE ȘI:

Lista actualizată a țărilor cu risc epidemiologic. Grecia și Maldive, în Zona galbenă

Soluție pentru fluidizarea traficului în Nodul rutier Margina, de pe Autostrada A1 Lugoj-Deva

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...