Advertisement

BMW Group
Home Piaţa auto Industrie auto BMW Group şi NTT Data Romania vor înfiinţa un centru IT la Cluj-Napoca

BMW Group şi NTT Data Romania vor înfiinţa un centru IT la Cluj-Napoca

BMW Group şi NTT Data România au semnat un acord pentru înfiinţarea unui joint-venture la Cluj-Napoca, care va angaja aproximativ 250 de dezvoltatori de software până la sfârşitul anului 2024.

“BMW Group continuă să-şi extindă reţeaua globală de centre IT şi beneficiază de talentul şi experienţa în sectorul software. Contractul de joint-venture este supus revizuirii şi aprobării de către autorităţile relevante. Joint-venture-ul beneficiază de experienţa extinsă a NTT Data în dezvoltarea agilă de software şi de reţeaua sa excelentă în comunitatea IT locală din România. Noua locaţie din România are scopul de a sprijini BMW Group IT în Europa şi de a dezvolta proiecte şi inovaţii IT pentru producţie, dezvoltare, resurse umane, vânzări şi servicii financiare BMW”, au anunțat cele două companii.

Numărul de angajaţi în acest joint-venture este estimat să crească la câteva mii până în 2027.

“Cu NTT Data, ne bazăm pe un partener puternic care are o reţea excelentă într-o regiune tehnologică dinamică şi ne permite să dezvoltăm competenţe software suplimentare într-un ritm accelerat şi într-o manieră ţintită. În colaborare cu companii precum NTT Data, putem stabili huburi IT puternice şi, prin urmare, putem oferi un răspuns la deficitul de experţi IT”, a declarat Alexander Buresch, director IT executiv şi vicepreşedinte executiv al BMW Group IT.

BMW Group şi NTT Data colaborează într-o gamă largă de proiecte de peste 30 de ani, iar semnarea contractului de joint-venture marchează următorul pas important în acest parteneriat.

Peste 9.400 de angajaţi din întreaga lume lucrează deja în domeniul IT şi al dezvoltării software pentru BMW Group şi joint-venture-urile sale.

NTT Data Romania ocupă o poziţie-cheie pe piaţa IT, furnizând o gamă variată de servicii şi soluţii pentru clienţii din diverse industrii. Parte a Grupului NTT Data, cu clienţi în peste 50 de ţări, compania îmbină acoperirea globală cu avantajul tehnologic şi expertiza locală. Această sinergie facilitează progresul clienţilor şi al societăţii spre digitalizare.

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad – BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde peste 30 de facilităţi de producţie la nivel mondial. Compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Patru noi poduri peste Prut. Şase oferte pentru realizarea studiilor de fezabilitate

Decarbonizarea, mai dificilă decât s-a crezut

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...