Advertisement

Uber
Home Infrastructură Autostrada Transilvania. Tribunalul a suspendat rezilierea contractului pentru Cheţani – Câmpia Turzii

Autostrada Transilvania. Tribunalul a suspendat rezilierea contractului pentru Cheţani – Câmpia Turzii

Tribunalul București a emis o ordonanță președințială prin care a fost suspendată înștiințarea de reziliere a contractului pentru lotul Cheţani – Câmpia Turzii de pe Autostrada A3 Transilvania, trimisă de CNAIR companiei Straco, în data de 11 martie.

”Este vorba de un contract care trebuia să dureze 12 luni, început în 2016, și care astăzi este la stadiul de 40%, iar în ultimele 6 luni constructorul în insolvență a executat doar 1% din lucrări”, a declarat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

Acesta a precizat că, după nenumărate încercări de salvare a acestui contract, CNAIR a decis pe bună dreptate că cinci ani e mult prea mult și că România are nevoie de autostrada A3, așa că a reziliat contractul, urmând să reliciteze pentru terminarea lucrărilor cu un alt constructor.

Ministrul Transporturilor spune că nu cunoaște încă motivele pentru care Tribunalul București a luat decizia de astăzi, dar subliniază că CNAIR nu a fost citată și nu a putut explica judecătorilor situația acestui contract, ”nu s-a putut apăra”. ”Abia la Curtea de Apel, CNAIR va putea să explice judecătorilor care este situația acestui contract, cum s-au derulat în bătaie de joc lucrările, în timp ce pe drumul național alăturat traficul e infernal și mor oameni în accidente în fiecare an”.

Cătălin Drulă le-a cerut celor ”care sunt în spatele acestei acțiuni (printre care și o mare bancă) să se oprească din acțiuni contrare interesului public”.

”A duce un business într-o țară înseamnă și responsabilitate, nu doar interes patrimonial imediat”, a conchis ministrul Transporturilor.

Tronsonul Chețani-Câmpia Turzii este lotul al treilea de pe sectorul 2A Ogra – Câmpia Turzii. Este, de altfel, și singurul lot nefinalizat care blochează circulația continuă între Ungheni și Nădășelu, în lungime de 108,4 km.

Constructorul acestui lot, compania Straco, a intrat în insolvență.

 

CITEȘTE ȘI:

Pandemia Covid-19 ar putea pune capăt turismului şi călătoriilor globalizate

Rompetrol şi MOL vor deschide noi benzinării pe autostrăzile A1 şi A2

FORDLiive, nouă tehnologie pentru maximizarea productivității

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...